Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger labelprogram, men hvilket et skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal bruge et labelprogram, men er i tvivl om hvilket et jeg skal vælge. I dag bruger jeg Averys online labelprogram, men den kan ikke helt det jeg skal bruge. Jeg laver labels med billede, produktoplysninger og pris til at sætte på de produkter jeg sælger. Da det er forskelligt hvad der kommer hjem af varer er det også forskellight hvilke label jeg har brug for.

Som det er i dag er jeg nød til at oprette hver label fra bunden hver gang og det tager tid når der måske er 10-15 forskellige på et ark. Jeg søger derfor et labelprogram, hvor jeg kan oprette hver label og gemme dem i programmet. Når jeg så skal bruge nogle labels, så vælger jeg bare hvilke labels, som jeg har brug for og så kan jeg printe dem ud i stedet for at skulle oprette dem fra bunden hver gang.

Hvilket program kan anbefales?

Mvh Kim 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg er ikke helt sikker på om det her hjælper dig, for jeg er ikke helt sikker på om jeg selv overhovedet har forstået dit spørgsmål! :) Men jeg har tidligere haft et ret godt samarbejde med Morten Sondrup fra OxfordIT... Måske du kunne overveje at ringe/skrive til ham, hvis alt andet fejler?

- Louise

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)