Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 29. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er i fuld gang med at lave en ny hjemmeside og jeg kunne godt bruge lidt input på layout, tekst og opsætning. Er der en behjælpelig person som ville bruge lidt tid på at se min side igennem og komme med lidt kritik, også gerne på mobil. 

www.christiankrog.dk

Vh Christian

Tilmeldt 13. Dec 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian. Jeg vil sige at din side er enkel, men på den gode måde. Simpel og overskuelig og den fortæller lige det du ønsker den skal.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Man kan sige, at siden er super simpel. Jeg ville nok kigge på at enten gøre linjeafstanden mindre på teksten, man møder på forsiden + gøre den mindre, så dit billedeindhold kommer længere op. Det er jo det, som reelt fanger folk.

Hvis muligt vil jeg ændre indholdet, således billederne kommer øverst, fordi man ikke rigtigt kan lade være med at scrolle dem i gennem.

Blot en ide :-)

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg havde indsat diverse kontakt-informationer nede i bunden af siden "footeren", hvis det var mig? :) Det mangler dernede for at runde siden af, føler jeg?

- Louise

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville:

- Smide galleriet meget længere op(Måske bytte rundt på det og teksten og smide en 'Load more' -knap på galleriet).

- Se nærmere på skrifttyper; Du bruger lige nu 4 forskellige. Find en kombination, eller hold dig til en enkelt, som giver det enkle udtryk som temaet.

Fremragende billeder!

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange af de andre også siger: flyt galleriet op. 

Start med et par billeder så tekst, og evt. slut af med flere billeder. 

Derudover så se om teksten ikke kan brydes op på en mere overskuelig måde. Måske nogen linjer, eller en ramme rundt om visse afsnit, et par få ikoner til noget andet osv.

- super fede billeder!

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget stilren og flotte billeder. 

Et par ting, som måske er en smagssag....

Som andre nævner kunne man trække billederne opad, evt. flytte teksterne enkeltvis ("kapitlerne") indimellem et antal billeder, så det veksler mellem billeder/tekst

Jeg er ikke fan af menuknappen i hjørnet, synes at det er et irritationsmoments at man skal foretage en handling for at åbne menuen. Jeg foretrækker en synlig menu i toppen, det tager måske en smule af det stilrene, men jeg synes at det er en overvejelse værd

"MÅSKE DANMARKS BEDSTE PORTRÆTFOTOGRAF"
Personligt synes jeg at det er en "irriterende" formulering. Det virker som om man gerne vil sige noget, som man ikke har belæg for. Jeg ville undlade denne formulering.  Såfremt teksten er stærk nok, skal læserne nok få et indtryk af dine kvaliteter og dine billeder taler jo for sig selv....

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Få læser den tekst...

Kort tekst øverst -> billeder -> resten af teksten i bunden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)