Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Mentor i Aarhus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er 23 år, jeg er i øjeblikket på 4. semester i min markedsføringsøkonom. Jeg er i praktik i egen virksomhed, det er en mulighed, som man tilbyder til dem der har haft iværksætteri som valgfag. Jeg vil gerne være iværksætter, og nu skal der ske noget. Jeg har besluttet mig for, at jeg gør mit sidste semester færdig efter det vil jeg jagte iværksætter drømmen 100%. 

Jeg er lige nu i gang med, at starte en virksomhed i min praktik. Så jeg vil selvfølgelig gerne finde en der kan give en masse feedback og give nogle gode råd.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai

Når du er på udkig efter en mentor, så er det rigtig fint at opstille nogle ønsker/krav. Måske endda beskrive lidt om, hvad det er for en virksomhed har startet. 

Dette gør at en mulig mentor kan spore sig ind på, om han/hun kunne være behjælpelig med sparring. Du vil jo ikke få den mest konstruktive sparring, hvis du har startet en gaming virksomhed og du får Yvonne der har startet en katteinternat. :) 

Ud over dette så må du vel også have nogle ønsker til denne mentor? Skal han kunne sparre med dig om specifikke områder i din virksomhed eller hvordan? :) 

Håber du kan bruge det og du finder en god mentor. :) 

Går du på Erhvervsakademi Aarhus i Viby ved jeg at de har tilknyttet mentorordninger for BA. Måske det også er gældende for Markedsføringsøkonomerne. 

De bedste hilsner

Kasper

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg må indrømme , at jeg ikke har de helt store krav. Jeg gik i praktik i egen virksomhed, da jeg ønskede at gøre noget mere ved iværksætteri. Jeg har ikke nogen ide, men tænkte at jeg kunne starte ud med noget digital markedsføring. Min far og hans partner har begge en virksomhed, så jeg vil prøve at skaffe dem nogle flere kunder. Så derfor startede jeg en virksomhed der hedder Freelance Digital Markedsføring Nicolai Hansen, jeg håber at det evt kunne starte min iværksætterrejse. 

Jeg håber, at jeg på et tidspunkt vil finde et projekt, som jeg selv vil starte. Hvis man bruger mere tid og gør noget indenfor iværksætteri og forretning, så må man vel også komme tættere på at finde en forretning, som man selv kunne tænke mig at starte. 

Tusind tak for dit indspark Kasper! :D 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)