Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input søges til side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vi søger input til vores side https://kombanu.dk Vi modtager gerne alt form for kritik eller ros. Vi har arbejdet på den i lidt tid og tænker det kunne være godt at få noget kritik fra andre end dem vi kender.

Tak på forhånd!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke så tosset ud. Hvis I vil rangere på kategori-siderne, vil tekst hjælpe jer. Derudover kunne jeg også godt tænke mig lidt billeder på om os-siden, så man kan se, hvem der står bag.

Og så er der endnu nogle menupunkter, som ikke fungerer. Er I nok bevidste om, men måske I skal fjerne dem, indtil I har udarbejdet landingssiderne :).

Siden er foruroligende langsom jævnfør https://developers.google.com/. Det kan I med fordel også lige tjekke op på. Jeg tænkte dog ikke over, at den var sløv, da jeg var inde, men sidder også på en rigtig god forbindelse.

Ejer af temptations.dk.

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det! Vi er nu igang med at få siden hurtigere, kan godt se den faktisk var ret langsom. Vi er også ved at tilføje noget tekst til kategorierne og har fikset menu punktet :) Tusind tak!

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

bump, er det flere der har noget kritik? :)

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant. Kommerciel, men alligevel med så megen kant, at man gider klikke sig videre rund omkring.

Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Og måske lige gå den godt igennem for komma, stavefejl og grammatiske fejl (mest komma)

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! det vil vi se at få tjekket op på.

Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man ruller ned ad siden op computer synes jeg godt at der kunne være lidt mere mellemrum mellem logoet og navigationsbaren. Jeg synes at emojierne på i navigationsbaren er en god idé. Dog kan de godt stjæle meget af opmærksomheden fra de som ikke har en emoji. Men hvis de er strategisk placeret er det jo kun en god ting ;)

Seneste projekt: KviklånOversigt.dk

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det ! Emojierne er meningen og netop til at de tager noget opmærksomhed som du skrev :) logoet er ny rykket lidt mere så der er mere plads, tak fordi du vil give dig tid til at skrive :)

Er der andre som vil give noget kritik? Vi er som sagt ved at se os blinde på hvad der virker godt og dårligt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)