Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den heldige situation at jeg leder efter en partner in crime til et sindssygt spændende projekt. Skulle det måske være dig?

Jeg søger en skarp partner der er klar på at give den gas i en branche der har været den samme de sidste mange år, som virkelig trænger til at blive rusket op i og hvori jeg selv mangler dybere indsigt.

Derfor søger jeg en partner der har nogle af de evner og kompetencer, jeg selv står og mangler. 

Hvem er den perfekte partner så?

Jo, det perfekte match er en person der har 5-10 års erfaring i ejendomsmægler branchen og som har rigtig god indsigt i branchen. 

Det kunne også sagtens være en jurist eller advokat med speciale i bolighandel/boligret.

Personen er omkring 30 år gammel, har lyst til at prøve noget nyt og er ikke bleg for en udfordring. 

Software udviklings evner er et kæmpe plus, men ikke nødvendigvis et must. 

Et bredt netværk i ejendomsmægler branchen, bankverdenen eller iværksætter branchen er også et kæmpe plus for en potentiel partner. 

Du skal være klar på at arbejde stenhårdt, have et kæmpe drive og ikke mindst kræver det selvfølgelig også at vi har god kemi når vi arbejder tæt sammen.

Jeg foretrækker at vedkommende bor i trekantsområdet, da jeg forventer at vi kommer til at tilbringe meget tid sammen. 

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er 26 år, bor i Horsens og til daglig arbejder i Aarhus. 

Jeg har en PBA i international salg og marketing, et par års ledelseserfaring og et kæmpe stort drive. 

Jeg er altid positiv, glad, smilende og bringer en masse energi. Udover altid at være positivt stemt, er jeg god til salg, at snakke med mennesker og at skabe en vindermentalitet. 

Per nuværende er der blevet udviklet en prototype og derfor søger jeg altså en der kan styrke og drive det videre sammen med mig.

Opgaver vil komme til at bestå af daglig drift, strategi, markedsføring, networking og ad-hoc opgaver i løbet af hverdagen. 

Skulle jeg have fanget din interesse det mindste og vil du høre nærmere omkring idéen og konceptet, er du mere end velkommen til at skrive til mig her på LinkedIn, maile mig på christianhojer@hotmail.com eller ringe på 6012 9802.

Jeg ser frem til at høre fra dig! 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)