Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Investor

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - første gang jeg skriver

Mine søskende og jeg driver en familie virksomhed, frugt og grønt grossist (send besked for mere info). Min far har været i branchen i 20 år og vi, hans drenge (3) er nu store nok til at tage den videre til nye højder!

Vi har en ambition om at blive Danmarks bedste på service og på priser. Vi vil også etablere en webshop, fysiks butik (i fremtiden) og opnå større inkøbsaftaler med udlandet. (Import)

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man bedst finder en investor der er motiveret, har kapital og ønsker at udvikle, ligesom vi ønsker at nå nye højde også en investor der har kvalifikationer inden for indkøb og it.

Baggrund om virksomheden:
Vi er en grossist virksomhed der sælger på B2B markedet og har 150+ kunder i København med en månedlig omsætning på 1,1-1,3 milioner kr.

Vi har pt. 2 varelagere, 8 ansatte og 5 varerbiler der kører rundt i København og ydre København, mandag-lørdag og servicerer restauratører med deres daglige indkøb såsom iceberg salat, madolie, ris, bønner, vand og meget mere. Vi har et bredt netværk af leverandører og vi skiller os ud ift. service (levering) og på priser!

Tak fordi du tog dig tid til at læse dette.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hasan M:
Baggrund om virksomheden:
Vi er en grossist virksomhed der sælger på B2B markedet og har 150+ kunder i København med en månedlig omsætning på 1,1-1,3 milioner kr.

Dette giver en investor så ikke ret meget for :-(

Han vil givetvis være mere intra i jeres overskud på årsbasis.

Fordi desværre så skal du se en investor som et barn som er så dumt at det ikke kan se potentialet i jeres forretning.

Vi har eks. givet op med at få en investor ind i vores forretning og så derfor har vi besluttet at tjene de penge vi har brug for selv. 

Og selvom det er hårdt arbejde så er det jo en bedre investering end at få en snotdum investor ind i biksen som så ender med at ødelægge det hele fordi han ikke har tålmodigheden til at vente 6 måneder på vores profit. 

mvh.

Lurks...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Herligt at du i alle fald giver dig tid til at beskrive fornuftigt Hasan. Du skal finde din investor i et netværk der forstår jeres form for forretning - hvis du skal have en sådan og ikke i stedet bygge stille og roligt op selv, og slippe for en der stikker næsen i alt og måske ikke kan forstå jeres måde at drive forretningen på. Jeg tror ikke jeg ville gøre meget ud af at få investor hvis ikke du kan finde en et sted i dit netværk - familie og venner. Jeg ville bygge op stille og roligt selv, og have stor fokus på omkostningssiden, så intet løber løbsk

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html 

God vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Herligt at du i alle fald giver dig tid til at beskrive fornuftigt Hasan. Du skal finde din investor i et netværk der forstår jeres form for forretning - hvis du skal have en sådan og ikke i stedet bygge stille og roligt op selv, og slippe for en der stikker næsen i alt og måske ikke kan forstå jeres måde at drive forretningen på. Jeg tror ikke jeg ville gøre meget ud af at få investor hvis ikke du kan finde en et sted i dit netværk - familie og venner. Jeg ville bygge op stille og roligt selv, og have stor fokus på omkostningssiden, så intet løber løbsk

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html 

God vind med det

vh John Hannover

Enig med John.

I skal knokle røven ud af bukserne og geninvestere alt i firmaet. Prøv at tage så lidt penge ud som muligt. Så er det jeres egne penge, I mister, hvis det er - men det er også jeres egne penge, I vinder, hvis det går godt.

Og selvfølgelig går det godt. I skal bare turde drømme og gå videre med jeres ekspansionsplaner. De fleste virksomheder vækster ikke, fordi ejerne er tilfredse eller ikke tør. Mange magter heller ikke at tænke ud af boksen.

Drop investoren. Giv den gas!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det i har behov for en investor?  I vil som du skriver drive det til nye højder, men kan i ikke gøre det uden en invester?  

Har du overvejer om en Mentor/ advicer eller en bestyrelse kunne være en bedre løsning ? 

Hvad skal der til for at i kan få flere kunder / vækste ?

Hvad er jeres fortjeneste pt.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks . Hvad laver du af forrentning?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)