Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilepay til instagram salg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino, mig og en ven har overvejet at starte noget salg af den store trend med hjemmelavet "slime". Dette ville vi primært kører over instagram, har snakket med skat som siger at man gerne må tage imod betaling over sin private bankkonto indtil man har omsat for over 50.000 kr.
Mit spørgsmål er så, må man bruge mobilepay som betalingsmiddel, da det er hjemmelavet ting? så er det vel en handel mellem privatpersoner
Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Men udgifterne til at drifte bliver vel trukket fra i skat ikke? I så fald så betragtes det som erhverv fra mp siden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

mathiasprofil12:
Hej amino, mig og en ven har overvejet at starte noget salg af den store trend med hjemmelavet "slime". Dette ville vi primært kører over instagram, har snakket med skat som siger at man gerne må tage imod betaling over sin private bankkonto indtil man har omsat for over 50.000 kr.
Mit spørgsmål er så, må man bruge mobilepay som betalingsmiddel, da det er hjemmelavet ting? så er det vel en handel mellem privatpersoner

det at ting er hjemmelavet og man er under 50 t som er momsgrænse alene gør det absolut ikke til salg mellem private  som forstås som eget indbo
Du vil skulle have en mobilpay erhvervs aftale efter deres regler. Der er da masser der selv producerer ting

Det er heller ikke sten sikkert banken siger Ok til du bruger en privat konto til erhverv - Skat er ligeglad men det er ikke sikkert banken i sig selv er det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)