Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO gode ideer?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herfølge
Tilmeldt 10. Nov 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej en masse podcast, vidoer, bøger osv osv. findes utrolig mange gode rundt derude der deler lidt guldkorn d :)

Er selv rimelig ny på fronten :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 43
Fra  Baser ApS Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for din link jeg vil lytte til det på mine ture i Tyskland. Fedt at du så med i tv, jeg håber ikke du er blevet skræmt alt for meget af deres vinkel på lån... Men tv skal jo være spændende...det går godt vi har fået en række store kunder i Tyskland, Østrig, Holland og Belgium så vi venter bare på at sommerens sol kommer😁👍

Salgs direktør i Baser, hvor vi har lavet verdens bedste parasolfod. Min erfaring: B2B og retail salg i DK, DE, NL.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Toft:

Hej Simon,

Tak for din link jeg vil lytte til det på mine ture i Tyskland. Fedt at du så med i tv, jeg håber ikke du er blevet skræmt alt for meget af deres vinkel på lån... Men tv skal jo være spændende...det går godt vi har fået en række store kunder i Tyskland, Østrig, Holland og Belgium så vi venter bare på at sommerens sol kommer😁👍

Jeg må indrømme, at jeg er skræmt på jeres vegne, og at jeg krydser fingre for jer. 

Håber der kommer en sæson 2, med et "hvordan er det gået" siden sidst :) 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 43
Fra  Baser ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Jeg ved endnu ikke om de laver en sæson 2 i nu. 

Jeg kan godt forstå hvorfor man kunne være skræmt, og tak fordi du krydser fingre for os :)!

Salgs direktør i Baser, hvor vi har lavet verdens bedste parasolfod. Min erfaring: B2B og retail salg i DK, DE, NL.

Fra Århus C
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes jo et hav af svar på dit spørgsmål.
men google har en masse god læsestof ;)

Marc Høegh

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)