Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advisory board?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan skaber jeg et advisory board? Jeg er ved at lave en brude kjole virksomhed og mangler derfor noget rådgivning sådan hvordan jeg lige får det hele startet og sådan. Hvordan finder man et godt advisory board? og hvor finder man dem?
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 43
Fra  Baser ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på, det kommer an på hvilket stadig du er på. Men ellers er asnet eller et springboard fra connectdanmark muligheder

Salgs direktør i Baser, hvor vi har lavet verdens bedste parasolfod. Min erfaring: B2B og retail salg i DK, DE, NL.

Fra Varde
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak! jeg kigger nærmere på det!
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at lav opslag på LinkedIn om det og kom ind på hvad du præcis søger i advisory board 👍

Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er i hvert fald stedet at finde frem til de rigtige personer.
Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise - mit svar kommer lidt sent - måske har du allerede fået et advisory board. Har tidligere anbefalet andre at starte med en slags strategi workshop, hvor du inviterer mulige emner til en 3-4 timers workshop, hvor du fremlægger strategi og problemstillinger. Det får du meget ud af - og samtidig kan du vurdere hvem du synes byder ind med mest brugbart for dig. Du skal først gøre dig klart, hvilke kompetencer og erfaring du søger. Bestyrelsesportaler og linkedin er en mulighed - men tænk først på kompetencer og vær ikke bange for at kontakte etablerede firmaer i branchen - eller i en lignende branche. 

Tilmeldt 15. Nov 18
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet www.nBoard.dk til formålet. Her har vi markedets mest avancerede søgefilter, så synes bestemt du skal give det et kig. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)