Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Wordpress den rigtige løsning til denne opgave?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går med tanken om at starte en portal, hvor brugerne har deres egen profil, hvor der står forskellige ting som de selv har skrevet i et kontrolpanel. I kontrolpanelet skal de også kunne se hvor mange der har kontaktet dem gennem en kontaktformular på deres profil, og dermed også se hvor mange der har set deres profil.

Så, mit spørgsmål er... Er det bedst at lave en side helt fra bunden, eller er det lige så godt at lave et Wordpress tema?

Jeg har selv lavet lidt Wordpress temaer, men det er mest bare simple temaer til blogs.

Nogen der har nogle erfaringer til i denne sammenhæng?

Vh

Oscar

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress er ikke en god løsning til dette.
Kod det fra bundenå

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Mads, Wordpress er ikke den oplagte løsning til dit behov. 

Optimalt set bliver hjemmesiden kodet fra bunden af, men spørgsmålet er hvad dit budget er, for det bliver væsentligt dyrere end en Wordpress hjemmeside.

Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, i skal have mange tak for jeres kommentarer. Efter noget research, er jeg også kommet frem til at det er den bedste løsning. :)

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar,

Det lyder umiddelbart som en opgave for Phalcon el. Laravel, hvis der er økonomi til det :) Selv hvis det kunne laves i WordPress, hvilket det sagtens kan, så vil det ikke være særlig/super godt...

- Louise

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)