Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtagelse af børnetøjsbutik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg går med tanker om at overtage en fysisk butik som sælger børnetøj. Jeg har haft lysten og interessen i flere år og nu er muligheden der lige pludselig, da nuværende ejer ikke længere kan holde til jobbet.
Jeg ved rigtig meget om børnetøj og hvad der hitter men desværre ikke ret meget om tal og regnskaber. Mit nuværende job er noget helt andet og jeg er sproglig student, så jeg er lidt på bar bund her.
Nuværende ejer har spurgt til hvilke tal, jeg har brug for at se til vores næste snak. Er der nogen som har en oversigt over, hvad vi sammen bør gennemgå i forhold til regnskabet? Jeg tænker jeg tager en snak med banken, når jeg har fået nogle tal på bordet til vores næste møde.
Gode råd modtages med kyshånd!
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke ret klogt at have en fysisk butik, med en vare du ikke er ekspert i.

du skal kende mærker, du skal vide hvad kunderne i netop din by gider at købe, du skal vide noget om priser, og leverandører.

når du ikke ved noget om regnskab, skal du ansætte en til at ordne det, ellers går det galt for dig!

Tilmeldt 24. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skriver ved jeg en masse om børnetøj, mærker osv. Vil give dig ret i at det ville være dumt at have en butik med ting man ikke ved noget om men det er altså ikke tilfældet. 😄 Det er regnskabsdelen der min store udfordring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)