Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VAGTSELSKAB

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv et lille vagt & sikringsfirma, jeg sir lille fordi jeg ikke vil gå ned i de priser hvor du skal have penge med på job.

Rundering skal være omkring 8-9 kr.i minuttet, ap ligger fra 450 til 800, men der er desværre kollegaer som udbyder deres tjenester til under 180 Kr/time og de er sværre at konkurrer med , da de fleste kunder kun kigger på prisen.

Men du er meget velkommen til en vidre snak hvis du har lyst.

mvh

Lars

Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Tak for din tilbagevending 8-9 kr pr. minut lyder da meget fair på runderinger og en AP-kørsel på 450-800 det var et stort spring jeg havde selv regnet med omkring 625 pr. udkørsel hva med butiksvagter og strøgvagter hvad mener du prisen skal ligge på der ???

Hvor mange vagter har du ansat og hvad giver du dem cirka i løn ??

og hvor mange biler har du til rundering og AP-Kørsel ?? 

Hvordan får du fat i dine kunder er du selv sælger har du en ansat til det ??

Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første du skal er at få et cvr nummer derefter skal du søge om at få en vagtautorisation hos politiet.

 

 

V.H.

Per

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu at alarm gik uden om kontrolcentralen men istedet gik direkte til en lokal vagtmand via telefonen og han kørte alarmkørlselen og han laver daglig rundering.  Ville det også kræve at vedkomne skulle havde et vagtkursus og skal det også godkendes af rigspolitiet ??

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

hvis du vil drive vagtvirksomhed, er der ingen vej uden om en godkendelse fra rigspolitiet og et vagtkursus.

Vi kan jo ikke risikere at det er forbryderne der render rundt og udgiver sig for at være vagter.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fald bare på et tidspunkt over denne her http://www.dba.dk/sommerhusvagt-er-du-nervoes/id-66713705/ 

på et tidspunkt havde han også en hjemmeside men den kan jeg ikke lige finde nu.

Han virker ikke til at være autoriseret os politiet men er det ulovlig og er det ikke bare en tidlid sag mellem ham og kunden ??

Det vil i praktisk også sige at hvis jeg er ude og rejse og min alarm gik i gang og min onkel fik SMS besked på det, så må han ikke køre turen fordi han ikke er godkendt ?

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der er jo stor forskel på at drive det som virksomhed og så blot at hjælpe hinanden som gode naboer, familie mm.

Der kunne jo være en god grund til at du ikke kan finde hjemmesiden mere. Måske han er blevet stoppet med sin virksomhed, såfremt han ikke var godkendt.

Men jeg kender ikke personen og skal derfor ikke gøre mig klog på hvorfor du ikke kan finde hans hjemmeside.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

så har jeg ligeet hurtigt spørsmål.

Hvad koster det at få den godkendelse af politiet, til at drive Vagt Virksomheden?

For er ved at starte et op selv.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Beeni:

så har jeg lige et hurtigt spørsmål.

Hvad koster det at få den godkendelse af politiet, til at drive Vagt Virksomheden?

For er ved at starte et op selv.

Det er godt nok en gammel tråd der bliver hevet op. Men svaret på dit spørgsmål: Det koster 5000 kr. at få autoritation til at drive vagtvirksomhed, hvis du vel og mærket bliver godkendt.

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

 

En autorisation hos politiet koster 5000 kr.

Man bliver kaldt op til en samtale hos politiet før man bliver godkendt.

Du skal selvfølige have ren straffeattest

 

Jeg har selv et vagtselskab i København

 

 

V.H.

Per

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)