Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering / kritik af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Vil en eller et par stykker kigge min hjemmeside, og meget gerne komme med brugbar kritik? :-)

Også gerne på seo området, hvis i kan se der mangler noget specifikt.

På forhånd tak..

https://www.aarhusmaleren.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En fin starterside.

Men du bør få en til at løbe den igennem for sproglige fejl.

Teksterne skal strammes op, da det emmer meget at sniksnak.

Og så er der lidt omkring designet, hvor du også bør få ændret: Feks ved logolinien, som bør stå på een linie.

Og så bør du hedde Aarhusmaleren, når Aarhus er med dbl.A og dit domæne er dblA

Jeg retter gerne dine tekster og det andet for dig, hvis du er interesseret.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville da være meget behjælpeligt!


Det må du helt sikkert gerne tak! :)

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marc

Super fin startside. Ift. feedback så stemmer jeg i hvad der er skrevet og tilføjer nogle småting.

Ud fra konverteringsoptimering så ville jeg klart anbefale at der er mere fokus på dit telefonnummer. Det står meget småt i toppen, hvilket man hurtigt kan komme til at overse når man sidder og kigger på din side. Jeg vil foreslå dig at sørge for at det er nemt og hurtigt at finde ud af hvordan man kontakter dig.

Ift. både SEO og Google Ads annoncering (hvis det er noget du planlægger) så vil jeg klart anbefale at du overvejer om det er bedst at lave undersider med de opgaver du udfører i stedet for om det er for private eller erhverv. Om man er privat eller erhverv, så siger min erfaring at man søger mere på den opgave man skal have løst end på om man er privat eller erhverv.

Har du brug for hjælp til at finde de rigtige søgeord til det så sig til, så kan jeg hjælpe dig med at finde ud af hvad der er flest søgninger på af opgaver du kan løse :-)
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hyr en fotograf til at skyde nogle billeder hos jeres kunder. Når jeg hyrer en maler, så vil jeg se hvad du kan, og jeg vil høre hvad dine kunder siger. (Dertil skal dine billeder være bedre. De er meget pixeleret.

Få styr på disse to ting, så er du meget godt på vej:

 - Billeder (få taget nogle gode billeder)

 - Referenceudtalelser (i har mange tilfredse kunder skriver i - fint, lad dem fortælle mig hvor tilfredse de er)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

"Garanti

VI giver garanti på alt arbejde, udarbejdet af os. Vi acceptere ikke en utilfreds kunde."

Garanti for hvad ?  gratis arbejde hvis man ikke er tilfreds ?  Det er virkeligt farligt at skrive sådan nogen, for der vil virkelig få bøvl med kunder der henviser til din garanti. Der findes kunder som aldrig bliver tilfredse.

Du oplyser en timeløn på 320 DKK/ pr. time   Så vidt jeg husker er det ikke lovligt at oplyse prisen til private uden moms.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)