Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analyse af et web-site ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.......

- Jeg har fået en skoleopgave, hvor jeg skal lave en analyse af et web-site. Men da det er mange år siden jeg har gået i skole, ville jeg gerne høre om der herinde, er nogle der vil forklare mig, hvordan jeg griber denne opgave bedst an. - Valget af web-site er frivillig i opgaven, har I evt. et godt forslag til web-site ?

Jeg er gået lidt i baglås over opgaven, og håber der er en der har tid/lyst til at hjælpe.

                                     Mange hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Kan du fortælle lidt om hvad du skal analysere på? Er det sproget, designet, kommunikationen, brugervenligheden eller noget helt andet?

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

- Du skal have mange tak, men jeg har afleveret opgaven her til morgen. Men det var præcis på alle de ting du beskrev, at analysen skulle laves. Jeg bad også om hjælp på Motorcykelgalleriet og, der fik jeg et link, hvor det stod beskrevet.

       Mange hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)