Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B-Skat girokort fra Skattestyrelsen - kan man betale tidligere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller bliver det afvist, som ved moms?

Tilmeldt 9. Nov 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt at skat må ikke være en bank for dit firma, så betaler du før tiden, vil du få pengene igen, og betaler du mere ind, vil de ligeledes komme igen..Vh Ole

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

kollerupcare:

Det er bestemt at skat må ikke være en bank for dit firma, så betaler du før tiden, vil du få pengene igen, og betaler du mere ind, vil de ligeledes komme igen..Vh Ole

uden at være sikker  -så tror jeg kun de omfatter moms - og slet ikke B skat som i personlig virksomhed. Faktisk 99% sikker på man kan indbetale B skat helt som man vil  og så tidligt man vil  - 99,89 % faktisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Nov 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

jeg betalte for meget ind via min B-rate da jeg havde regnet forkert og troede i en hurtig løsning, at jeg "bare" kunne betale mere ind via B skat, men fik mine penge igen, da jeg havde betalt det, jeg skulle. 

Men du kan gå ind og frivillig indbetale skat- men ikke på dit giro nummer fra B rate indbetaling

Vh Ole

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

kollerupcare:

Hej John

jeg betalte for meget ind via min B-rate da jeg havde regnet forkert og troede i en hurtig løsning, at jeg "bare" kunne betale mere ind via B skat, men fik mine penge igen, da jeg havde betalt det, jeg skulle. 

Men du kan gå ind og frivillig indbetale skat- men ikke på dit giro nummer fra B rate indbetaling

Vh Ole

nej klart-  har du en opkrævning på et beløb kan du ikke betale andet - mere eller mindre end det kortet siger - men som du siger - man vælger ellers helt sin B skat  enten ved frivillig indbetaling eller klogere via forskud af det man mener at ejene

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)