Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købsaftale ejendom. Søger en der har styr på det

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en ejendom i sigte som en tilføjelse til vores portefølje. Jeg er enig med en privat sælger om summen, og handlen foregår udenom mægler.   Der er tale om en ejendom til total renovering og en aftale mellem sælger(privat person) og køber(virksomhed). Der vil ikke blive udarbejdet tilstandsrapport, energimærke, elinstallationsrapport i forbindelse med handlen.

Der er enighed om købssum, overdragelsestidspunkt, ingen refusion. Når der handles til CVR har jeg også en ide om at ejerskifteforsikring er underordnet at tilbyde for sælger.

Jeg har lovet at udarbejde en købsaftale så alt er klar. 

I den forbindelse søger jeg råd til udarbejdelse eller en der kan forestå en simpel købsaftale med det basale på plads så formalia overholdes.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt faktisk det her: 

https://www.dokumenter.dk/dokumenter/koebsaftale-hus?gclid=CjwKCAiAs8XiBRAGEiwAFyQ-evDg9WDtyL234gCul-ZXOdxDSFd1te8ktNhzszZpaJKypUODo45fwBoCmoUQAvD_BwE

Vil det være tilstrækkeligt?  

og så selv bare tilføje de interne aftaler.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth,

Du er velkommen til at kontakte mig for bistand til at udarbejde købsaftalen. Der er forskel på om at det er et parcelhus, lejlighed, udlejningsejendom eller erhvervsejendom.

www.paragrafadvokaterne.dk

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)