Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har sat og stylet lidt på en ny hjemmeside.

Jeg har gennemgået den fra ende til anden, tjekket på alle platforme og skærmstørrelser, teksterne er nok ikke helt på plads endnu (der har jeg en der vender tilbage med nye tekster inden så længe).

WEBZER

Nogen der har nogen små kommentarer?

P.s.: Siden er kodet op fra bunden med HTML, CSS og JS - ingen brug af WordPress eller anden.

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

En kommrntar herfra,

Onepage sider fungerer temmelig dårligt rent SEO-mæssigt. Det harmonerer ikke helt med at du gerne vil lave digital markedsføring

/Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg regner med flere undersider, når jeg er tilfreds med udseendet.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. 

En OK side, men hullet som en SI - i mister omsætning, som alle andre der ikke bruger clickfunnels el. simplero som konsulenter.. Har et forslag. Kunne du forestille dig, og animere teksten på forsiden: eksempel: sebastianhoerberg.dk. På den måde, får din besøgende hurtigt er overblik over hvad du kan, på en nem og enkelt måde.

Nummer 2 ting: Har adgang til lidt over 80 kunder selv, som i stigende grad søger online marketing, og de kunne blive dine - skal vi tales sammen?

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 

Enig i de øvrige kommentarer, flere sider og CTA vil helt klart hjælpe.

Samtidig synes jeg du kan overveje at putte noget grafik på de afsnit med sort baggrund, hvor der nu er et stort sort område uden noget. 

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mangler en menu at kunne navigere igennem siden med - de her prikker ude til højre fungerer ikke helt for mig. :-)
Tilmeldt 8. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes at hjemmesiden mangler lidt flere unikke farver og baggrunde. Den røde baggrund er fin nok, men det bliver hurtigt kedeligt at kigge på. Den sorte baggrund kan jeg slet ikke lide, heller ikke i footeren. Der ville det være lækkert med et lækkert baggrundsbillede eller andet.

Nu taler jeg bare af egen personlig holdning. Jeg ved ikke om farverne er forbundet med logoet eller andet, ellers så synes jeg bare at du skal køre med det.

Navigationen kunne også godt være en smule større, prikkerne er utrolige små. Eventuelt kan du også tilføje tekst ud fra dem, så man slipper for at holde musen over for at finde ud af hvilken sektion det er.


Ellers skal du have ros for at have lavet siden fra bunden af.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)