Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog + Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er prisen på en wordpress blog med tilhørende webshop til... Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad sådan noget kan komme til at koste.... 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt svært at svare på , fra 2000 til 200.000 tænker jeg.  Kommer meget an på hvad du ønsker:

Skal der bare bruges en design template eller skal det hele designes fra bunden ? Hvilke funktioner osv osv.

men mon ikke du kan få et anstændig en for ca 5000 - 15.000 kr

hurtig søgning på google https://bestofonline.dk/vi-tilbyder/webshops/  9995 kr +

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke lave det selv? en Wordpress blog og woocommerce til webshop delen er nem at opsætte.

Kan godt hjælpe dig med det. Bare skriv en mail til info@wordbuddy.dk

 

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvad du præcis ønsker. Jeg kender et firma som kom med gode priser og jeg fik en flot webshop lavet på wordpress. Hvis du ønsker kan jeg give dig deres kontakt information? Jeg kan ikke sende dig en privat besked, så send mig en hvis du gerne vil have deres kontakt infomation :-)

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret... Har prøvet google og det er for dyrt desværre

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at lave det selv, men det er ikke mit området overhovedet... Og idag skal du bruge nem-id så skal have en til at gøre det uden om det 

Fra Herfølge
Tilmeldt 10. Nov 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at forhør dig hos nogle forskellige steder der laver webshops? og få lidt priser? Bare husk at gennemgå de kontrakter grundigt :)

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak mange tak men jeg synes at jeg har siddet og kigget på google... Men jeg synes priserne er alt for høje til det jeg kan lægge ud for, og derfor vil jeg ikke bruge tid på at skrive til dem. Og andre står der slet ikke nogle priser på... Der gider jeg ikke engang tage kontakten fordi jeg synes at det er for useriøst uden nogen form for pris overhovedet...

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter omfanget plejer jeg at tage en startpris på omkring 5000 kr. for WP m webshop. Men du er nødt til at specificere dine krav for at jeg (og andre) kan give dig en mere præcis pris :-)

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt nok... Men jeg har fundet det jeg søger Men tak for svarene og tiden folkens

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)