Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når en opsagt medarbejder har ændre password på email

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop opsagt en medarbejder.

Der var:

SIMKORT

EMAIL ADGANG

FARVE LASERPRINTER

Erfarede i går at password til email adresse var ændret, uden jeg har modtaget advisering herom.

Samtidig er SIMKORT og FARVE LASERPRINTER ikke returneret. SIMKORT, kan der bestilles et nyt og det ikke returnerede lukkes. Men alligevel.

Skal jeg bare acceptere dette og "se glad ud", eller ........

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der er tale om et simkort, som medarbejderen har brugt privat og dermed blevet beskattet af, har medarbejderen ret til forsat brug i hele opsigelsesperioden.

Herefter kan det være en god idé, at bestille et nyt simkort med samme nummer.

---

Password til emailkonto kan du normalt ændre i kontrolpanelet til dit webhotel eller på din mailserver.

Er det en personlig emailkonto, må du holde den åben og læse med i 1 år. (afgørelse fra datatilsynet).

---

Ikke afleveret udstyr kan du sende en faktura på reelle brugtværdi.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 43
Fra  Baser ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Google kontoer hvor admin har total adgang til at kunne hente data og lukke for adgang. 

Den der laserprinter, hmm det er selvfølgelig irriterende, men står sådan en i? Er det besværet værd?

Salgs direktør i Baser, hvor vi har lavet verdens bedste parasolfod. Min erfaring: B2B og retail salg i DK, DE, NL.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for input

seoplus:
Hvis der er tale om et simkort, som medarbejderen har brugt privat og dermed blevet beskattet af, har medarbejderen ret til forsat brug i hele opsigelsesperioden.

Ikke fri telefon, da det ikke ønskedes og vedkommende har eget telefonnummer. Kan se at det også kun er brugt til arbejde. Derfor mener jeg ikke, at jeg skal vente med nyt SIMKORT.

seoplus:
Password til emailkonto kan du normalt ændre i kontrolpanelet til dit webhotel eller på din mailserver.

Dette blev ændret af den tidligere ansatte, da det fornemmedes at jorden blev glohed under fødderne. Den var ikke personlig, men oprettet til salg@xxxxxxx.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit input.

Christian Toft:
Den der laserprinter, hmm det er selvfølgelig irriterende, men står sådan en i? Er det besværet værd?

Måske korrekt, men det er princip når jeg er blevet taget bag i af en, der ikke har været ærlig. Dette blev opdaget få dage før opsigelsen, at når indkøber (i følge den tidligere ansatte) var en dame, så var det en mand og omvendt.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

send dog et brev at printeren skal leveres tilbage. vil personen ikke det, så send et brev fra en advokat at printeren skal leveres tilbage, så hjælper det nok :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)