Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - bedste plugin til design af ny hjemmeside/webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har started et nyt firma der skal rådgive og sælge en række tekniske produkter. Jeg har oprettet domæne samt Wordpress og kigger nu på diverse muligheder for selv at lave en hjemmeside bl.a. Elementor, WIX, WooCommerce, Shopify osv.. Jeg vil meget gerne lave en hjemmeside hvor produkterne vises med datablad, specifikation side, video osv. - men uden det er en shop hvor man køber direkte. Derudover skal der være et filter - således man kan søge på fx 5-10 forskellige parametre som fx temperatur, strøm, længde osv. - således man nemt kan finde de produkter man søger. Jeg har ingen erfaring i at lave hjemmesider så det skal være et brugervenligt program. Nogle foreslag?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

En ting er at bygge en webshop, der lever op til dine specifikationer. Noget helt andet er at få den til at sælge.

Hvis du forventer at drive alt salget via din rådgivningsvirksomhed, kan du til nød godt lave shoppen selv, om end du selvfølgelig får et markant bedre resultat ved at hyre en professionel.

Insisterer du på at lave det selv, lyder WooCommerce som det oplagte valg for dig.

Fra Virum
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 8
Fra  InboundCPH ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Normalt ville jeg anbefale Wordpress og Woocommerce, men den korteste vej for sig til at få en køreklar og brugervenlig shop med filtre mv. er Shopify. Den kræver meget lidt vedligehold, krav til sikkerhed og mange elementer som betalingsgateway er plug and play.

Wix og Magento skal du holde dig langt væk fra.

Held og lykke med shoppen ;)

Fra Bredebro
Tilmeldt 5. Feb 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Web-Line Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
brug elementor sammen med woocommerce.

tjek min blog på web-line.dk der skriver jeg om at starte en wordpress side
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)