Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Presta 1.6 vs. 1.7

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står lidt i svaret, at det vil være i god tid. Du har ikke noget at være urolig for, vi skal nok melde ud mange måneder i forvejen.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tusind tak til alle der har svaret! :) Jeg har fået min mand til at installere 1.7.X i en sub-domæne, og flytte alle produkter+kunder over... Det gik fint fint! :) Vi er ved at arbejde på det nye tema... Umiddelbart så lader det hele til at køre som forventet, dog en bitte smule hurtigere... Måske er det bare noget jeg bilder mig selv ind? Lad os se hvordan det bliver modtaget, når vi lancerer det... Tak igen :)

- Louise

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Poulsgaard:
Det var i starten af januar 2019, da Unoeuro skiftede til 7.x pr. default. Det kan jeg ikke huske at jeg har modtaget en email om... Men jeg kan da have overset den....
Nej, i Januar 2019 skiftede UnoEuro fra 7.0 standard til 7.1 standard, PHP7 har været standard i mange mange år.

Jeg lavede selv ændringen, så tro mig.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

7.0/7.1 Resultatet var det samme for mig, min shop bragede ned, og jeg kunne ikke få besked om hvor længe jeg kunne køre med den midlertidige løsning. (Tro mig)

Lad os tage den i en PB fremadrettet istedet for at spamme denne tråd yderligere

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poulsgaard:
7.0/7.1 Resultatet var det samme for mig, min shop bragede ned, og jeg kunne ikke få besked om hvor længe jeg kunne køre med den midlertidige løsning. (Tro mig)

Efter lidt ekperimenteren skal der faktisk ikke så meget til at få Presta 1.6 til at køre på PHP 7.1. Det var version 1.6.0.14 jeg testede på.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)