Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Lige inden for en overskuelig fremtid går jeg online med min hjemmeside på et DK domæne, og lige i øjeblikket ligger siden på et midlertidig domæne

Men inden da, kunne jeg godt tænke mig lige at høre hvad i mener om designet,

Jeg er klar over at der mangler en masse SEO, men der går jeg og tænker på hvordan jeg skal bygge teksterne op, men det kommer senere

Først og fremmest ønsker jeg bare kritiske og posetive meninger om designet og brugervenligheden på siden

http://daek38.info/

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt lide de store menuer.

Jeg kan godt lide forside indtil under de 3 fotos. under det virker det lidt rodet,/ gnidet. Og billedte nederet på siden er ikke tydelig. den er klar ikke skarp.

OÆ os siden. Teksten står gnidet sammen og gør det svært at læse, del det op  OG venligst find et nyt foto af Peter :)

Og SØG funktionen vil jeg ikke mene at den skal være på sadan en side.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden har du en blå boks med Åbningstider og at man bare skal kontakte og ringe til jer men der er ingen Telefon nummer eller email vist i den ?

KOntakt menu punktet vile jeg sætte ved siden af Forsiden.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ville jeg strakt købe:

daek38.dk

dæk38.dk / dæk38.info

Og 301 redirecte dem til daek38.info

Når kunderne høre om DÆK38 vil de gå hjem og forsøge at skrive DÆK38.dk , sikkert ikke daek38.info eller daek38.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

det er sikkert ikke meningen at man kan se denne login for admin  i toppen ?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal nok bestemmer jer for om I vil skrive DAEK38 eller DÆK38 , det bruges begge to rundt om på siden

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak Anders, Jeg er super glad for din hjælp, og jeg har nu fået fjernet "login for admin" og fået Ændret teksterne til Dæk38 i stedet for Daek38, men er lidt i tvivl om det er det rigtige at gøre, da jeg så også skal have ændret logoet på siden, så måske skulle den alligevel hedde Daek38

Jeg har også opdaget fejlen i "om os", men jeg må være træt i dag, og må fortsætte i morgen, da jeg ikke lige nu kan se hvor jeg ændrer det

I morgen vil jeg også få sat telefonnummer og mail i den blå boks

1000 tak, og hav en god aften

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel451:

1000 tak Anders, Jeg er super glad for din hjælp, og jeg har nu fået fjernet "login for admin" og fået Ændret teksterne til Dæk38 i stedet for Daek38, men er lidt i tvivl om det er det rigtige at gøre, da jeg så også skal have ændret logoet på siden, så måske skulle den alligevel hedde Daek38

Jeg har også opdaget fejlen i "om os", men jeg må være træt i dag, og må fortsætte i morgen, da jeg ikke lige nu kan se hvor jeg ændrer det

I morgen vil jeg også få sat telefonnummer og mail i den blå boks

1000 tak, og hav en god aften

Hej

Jeg ville personligt lave logoet om til dæk38 da det ogsaa er det i kalder firmaet paa siden. Og saa købe de domæner jeg skrev og redirecte.

Teksten paa Om Os er det ikek bare at ændre i text edit paa om os siden ?

Hvorfor Dæk38.INFO ? og ikke .DK ? .dk ville give mening

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld svartiden, men desværre har mine tanker været hos en lige i øjeblikket hårdt ramt familie.

Men endnu engang tak for hjælpen

Jeg har nu fået lavet DK domæne, og lidt flere rettelser, men er ikke færdig med siden endnu, da jeg også går og roder med et par andre ideer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)