Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd søges til opstart af internetportal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg går med ideen om at lave en internetportal, som henvender sig til en række bestemte uddannelsesinstitutioner og andre faglærte. 

Men jeg er lidt i tvivl om hvordan man skal gribe det an, vil man lave en prototype og arrangere et møde med de forskellige uddannelser først, for at se om der er interesse for ideen eller vil man lave portalen helt færdig og derefter kontakte dem? 

Og hvad kan man forvente/forlange fra uddannelsesinstitutioner at de vil betale, for at samtlige elever på uddannelsen har gratis adgang imens de går der? 

Mvh. 

Bendix

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed er at ringe rundt og spørge om de vil være med til at udvikle et nyt system som de selv kan sætte deres præg på. Nu er det jo dem der skal bruge det og ikke dig, så mon ikke det er en god idé :)

Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Men vil det ikke også gøre, at jeg kommer til at gøre afkald på en masse fortjeneste? :-).

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Bendix1:

Men vil det ikke også gøre, at jeg kommer til at gøre afkald på en masse fortjeneste? :-).

Nej, at undersøge om der er interesse for dit produkt, før du udvikler det, mister du ikke nogen fortjeneste på.

Jeg ville klart 1) ringe rundt først, 2) derefter udvikle en prototype (eller et minimum viable product), 3) dernæst teste om jeg kunne få leads, sign ups eller salg på prototypen og 4) til sidst udvikle den færdige model.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)