Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum 3 - mangler nyt regnskab med statustal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Fra  Gadekærets Billardklub Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Efter at have brugt programmet i flere år, har jeg åbenbart dummet mig ved årsafslutning af regnskabet 2018, så jeg ikke har et nyt med sidste års tal i.
Selvom jeg opretter et nyt - kan jeg ikke få overført statustallene?
Hjælp :-)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm  de burde være kommet da du oprettede nyt regnskabsår - og kun evt efterposteringer skal overføres. Jeg kan ikke se andet end at prøve - filer - overfør efterposternger - men det lyder mærkeligt - måske du har fjernet kryds i overfør balance - men det skal jo så være bevidst handling

Ellers evt hør www.regnskabsskolen.dk som er gode med summa

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Dec 18
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke kan rette/finde fejlen, kan du måske bare indtaste primotallene, hvis balancen sammensætningen tillader det. En anden løsningen kunne alternativt være, at oprette et nyt regnskab og indtaste åbningsbalancen i en kassekladde. Hvis du såfremt anvender lager-/debitor-/kreditorstyring, kan det virke tungt også at flytte disse regnskabsdata. Sidste mulighed kunne være, at slette nyeste regnskabsår, finde seneste sikkerhedskopi fra forrige regnskabsår, inden årsafslutning, og hermed foretage årsafslutningen igen, også håbe alle data overføres, dog under forudsætning af, du har oprettet din kontoplan rigtigt, tjek om balancesummen stemmer f.eks. Finder du ikke en løsning, kan du prøve, at sende filen til mig.

Tilmeldt 10. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Fra  Gadekærets Billardklub Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

TUSIND TAK, det virkede faktisk - selvom det føltes lidt farligt at slette sidste års regnskab. Nu kan jeg komme videre <3

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ødegård ApS:

Hvis du ikke kan rette/finde fejlen, kan du måske bare indtaste primotallene, hvis balancen sammensætningen tillader det. En anden løsningen kunne alternativt være, at oprette et nyt regnskab og indtaste åbningsbalancen i en kassekladde. Hvis du såfremt anvender lager-/debitor-/kreditorstyring, kan det virke tungt også at flytte disse regnskabsdata. Sidste mulighed kunne være, at slette nyeste regnskabsår, finde seneste sikkerhedskopi fra forrige regnskabsår, inden årsafslutning, og hermed foretage årsafslutningen igen, også håbe alle data overføres, dog under forudsætning af, du har oprettet din kontoplan rigtigt, tjek om balancesummen stemmer f.eks. Finder du ikke en løsning, kan du prøve, at sende filen til mig.

bravo

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)