Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate partner ??? Hvorfor dog det

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt på at starte noget affiliate... Men jeg har også tænkt hvorfor oprette sig hos en partner, hvorfor ikke selv sidde og finde kunderne, også selv skrive regninger ud i stedet for at... Finde et partner Program, jeg synes da at det er bedre at finde kunderne selv... I stedet for et partner program...

En ting er at man vel kan tage en bedre pris end hvad de giver... Hvis man kan sine ting rigtigt selvfølgelig, ikke mindst at det er vel en del sjovere end bare at oprette sig et eller andet sted, i forhold til de små penge de alligevel giver pr lead... Eller klik eller hvad der nu findes rundt omkring... Er det seriøst ikke bedre at tage en ordenlig pris, og tjen bedre også have færre kunder i stedet for det bare blive sådan noget reklame noget... I sidste ende alligevel...

Jeg havde da tænkt mig at finde nogle kunder rundt omkring, i stedet for at sidde og oprette mig hos de forskellige affiliate partner... Jeg kan ikke se hvorfor Det er en god ide at rette sig hos en partner, i stedet for at finde nogle andre steder... 

Er det mig der er gal på den her, eller er ideen god nok, hvis man altså hvis man virkelig. Har forstand på det man laver, er der så ikke flere penge i fx Hos Virksomhederne... i stedet for et program 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af grunde kunne være:

Jeg kender ikke dig så hvordan kan jeg være sikker på der er styr på statistikker, konverteringer, betalinger osv.?

Det er et ret stort arbejde at kører et godt Affiliate program, så der er de færreste danske webshops der kører deres eget.

Det er smart som Affiliate og have et samlet overblik over de forskellige campains.

Der er mange gode grunde til at have en mellemmand (for begge parter) og det viser udbudet af danske affilaite netværk jo også :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men jeg kom bare til at tænke på det, og kunne endelig godt tænke mig at høre hvad folk havde af svar til det, fordi det kunne måske gavne nogle af de dygtige... Her tænker jeg dog ikke på at man skal lave sit eget program fra bunden af, men at fx jeg er blogger. Og du vil gerne have markedføring...

I stedet for at jeg har en mellem mand... Så er det bare mig og dig der, har en aftale... Men som sagt er tingene korrekte osv, og man selv er dygtigt... Og som du selv skriver statstikker, men det kan man jo altid kode ind når man nu alligevel er igang...

Jeg tror bare at det vil give bedre i sidste ende i stedet for de hånd ører der... 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, mange vil nok være med på at lave en special aftale med dig, hvis du har den helt rigtige målgruppe til deres produkter og ikke mindst kan levere en stor volume :-)

Alternativet er at man selv skaber nogle digitale produkter og sælger direkte til ens brugergruppe.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja self Men det er også der den er svær, fordi de fleste idag kun bruger facebook... Og tweet og hvad det ellers hedder, de der lukker grupper... Sådan nogle kedelige steder :)

Tilmeldt 9. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror desværre også at du vil opleve at det kan være lidt modvind fra start af..

En affiliate partner er et ekstremt værdifuldt partnerskab i opstartsprocessen.

Dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre at gå ud og finde egne kunder på sigt. Men det kræver en klart defineret målgruppe og en hel del volumen.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt nok... Men jeg tror også at det er svært, da jeg arbejder i en hel anden retning end de fleste vil gøre inden for dette felt, kan jeg ikke bare blive medlem af et partnerskab fordi... Jeg har prøvet det og de går bare ind og sletter min konto bag ens ryg...

Det er derfor jeg tænkte på om det ikke ville være en bedre ide... 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)