Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms dinero

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Når jeg skal afregne moms i dinero, så spørger den hvornår pengene går ind eller ud, men hvis man ikke modtager nogen betaling fra skat eller selv betaler, hvordan skal det så registreres?

Jeg har for første gang modtaget en udbetaling fra skat. Hvordan skal den registreres? Beløbet passer ikke overens med noget af det dinero siger med hensyn til momsafregning.

Mvh

Mick

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Husker ikke hvordan Dinero håndtere det. Det BØR - hvis det skal håndtere det automatisk - have en konto der hedder skattekonto  og på den skal det så stå som skyldigt eller tilgodehavende indtil det kommer til opkrævning eller betaling

Hvis det er under det beløb du selv kan styre - for hvad der udbetales/opkræves - så bliver beløbet stående på skattekonto - og når det udbetales/opkræves, så sker det i hele kroner, og øre beløbet bliver på skattekonto (eller momsafregningskonto hvis det er metoden)

Der vil altid ENTEN være disse ofte 200 kr som man har som udbetalings/indbetaling grænse - eller som minimum et ørebeløb som ikke stemmer med momsafregning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar.

Dinero vil gerne have man skal afregne og hvis man gør det så skal man angive dato for penge der går ud eller ind af ens konto, men hvis der ikke er gået penge ud eller ind så kan jeg vel ikke angive det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej så må de bliver stående - formentlig Dinero mæssigt på konto for momsafregning - indtil der er samlet op så der kommer noget (var jeg Dinero ville jeg overveje en skattekonto i systemet af flere årsager men det vil jo komplicere lidt)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, mange tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)