Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke cvr-nummer på pakke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ

Jeg er blevet cvr-registeret og importregisteret. Jeg er ikke moms-registeret. Jeg er enkeltmandsvirksomhed.

Mit spørgsmål er, hvor vigtigt er det, at afsender skriver DK+cvr på min pakke? 

Ingen af mine pakker kommer over 1150kr (altså told grænsen) 

Jeg skal altså kun betale importmoms + gebyr, men hvor vigtigt er det at DK+cvr står på pakken for at gøre dette? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så dit spørgsmål vedrører import af varer? I så fald vil det være en super god ide, at skrive det klart og tydeligt i opslaget...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Laerkejuhl:

HEJ

Jeg er blevet cvr-registeret og importregisteret. Jeg er ikke moms-registeret. Jeg er enkeltmandsvirksomhed.

Mit spørgsmål er, hvor vigtigt er det, at afsender skriver DK+cvr på min pakke? 

Ingen af mine pakker kommer over 1150kr (altså told grænsen) 

Jeg skal altså kun betale importmoms + gebyr, men hvor vigtigt er det at DK+cvr står på pakken for at gøre dette? 

ikke afgørende - men naturligvis vigtigt at de kan identificere dig som importregistreret - ellers kommer pakken jo ikke ind. Kommer den med posten kan det være en fordel med en fakturakopi i plastperm uden på for hurtig tur gennem told - Du skal så bare sørge for at - som du skriver betale momsen da du ikke er momsregistreret - med enkeltmands og uden moms tror jeg bare du skal sikre, told kan se den er til dit firma

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sat den under eksport og import, tænker derfor det er klart den omhandler det 😊

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)