Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvertible lån / virksomhedslån - info søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Adiso ejet Brinck-Lund Media ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Erfaringer med diverse lånetyper/firmaer/mennesker?

Jeg har tidligere rejst 17mkr og har en del erfaring med investorkapital. Jeg har nu en virksomhed jeg selv kører - uden investorer og jeg ELSKER min frihed, især fordi jeg kører tre P'ere i min virksomhed. Personer, planeten og profit. I den rækkefølge.

Det går godt - og jeg vækster. Det er et haveunivers, hvor jeg sælger både havegrej, planter mm online og tilbyder fuld design til færdig have. Vi blev officielt kåret til årets stand på CPH Garden og har tre messer i år vi er ved at købe ind til og vi øger hele tiden vores digitale satsninger - nu også med en subscription pakke vi lancerer i foråret 2019.

Vi kan liiige klare os selv. Men! En del af mig er træt af at bootstrappe - hel utrolig træt, når jeg kan se hvor langsomt jeg skal bevæge mig, frem for hvis jeg bare havde en anelse mere muskler. Og jeg tænker en del over om jeg alligevel skal finde mig en finansiel partner.

Jeg kigger pt på egen bank og udvidelse af min kassekredit. Lendino og har fundet Flex Funding, Ferratum og Cred.

Men dybest set er jeg måske mere interesseret I at høre jeres erfaringer? Er der nogen af jer, der vil dele nogle historier erfaringer med anderledes finansiering? Der kommer så mange nye platforme - og jeg overvejer også et par af de investorer der er her på platformen men synes 995kr/md er meget for medlemsskabet af Amino, hvis det viser sig der kun er en halv interessant potenitel for min virksomhed.

Så... nogle erfaringer I vil dele?

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøv FB

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Adiso ejet Brinck-Lund Media ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i dialog med dem ja. Jeg er ude efter at gøre om de nye platforme.

Tilmeldt 27. May 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ida,

Fik du ordnet med lån? Hvor meget taler du om og hvor langt er du kommet?
Fra Humlebæk
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Adiso ejet Brinck-Lund Media ApS Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære TFC Donfre, Ja jeg fik det ordnet. 

Mit næste skridt er at finde 3mkr, enten som konvertibelt lån eller investering. Da vi nu har ejendommen klar til det lokale forretningsben, men vi bør sætte holdet nu til vores skalerbare forretningselementer, da det er tydeligt forretningen er der lokalt. 

Min mail er ida@blmedia.dk - kan vi tale der om hvem du er osv og vice versa?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)