Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot!!!!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en del dårlige anmeldelser på trustpilot. Helt præcis 23 1 stjernet og vist 2, 5 stjernet. Da jeg ikke betaler til trustpilot eller bruger det i min markedsføring (jeg er håndværker og har ikke en webshop, blot en simpel hjemmeside) Så der er jo en større motivationsfaktor for at lave en dårlig anmeldelse frem for en god anmeldelse.

Jeg har nu konstateret at en del af de anmeldelser som jeg har fået er fra kunder som aldrig har været kunde hos mig, og nogen af dem gemmer sig bag et alias som "EN" "M" osv. Og så er det jo umuligt for mig at vide hvem de er når Trustpilot tillader anonyme anmeldelser.

Jeg har kontaktet Trustpilot og de er fuldstændig ligeglade. Det som at slå i en blød dyne. Er det anderledes hvis man er betalnede bruger? De påstår at de har set bevis på at de har været kunde hos mig. Hvilket jeg ikke tror på.

Så jeg fik en kammerat til at gå ind og give mig 1 stjerne og en sviner. Jeg indberettede den med begrundelse at personen aldrig har været kunde hos mig. 2 timer senere fik jeg at vide af Trustpilot at de havde set bevis på ægtheden af anmeldelsen. Jeg kontaktede min kammerat som havde lavet den. Og han havde intet hørt fra Trustpilot!

Jeg har også oplevet nogen gange at modtage en mail fra Trustpilot at jeg havde fået en ny 5 stjernet anmeldelse, men typisk så stod de der kun nogle få timer så havde Trustpilot slettet dem. Og når jeg spurgte dem hvorfor fik jeg intet svar. Mon det er fordi jeg ikke betaler til Trustpilot?

Hvad er jeres erfaring med Trustpilot? Er det pengene værd at betale til dem? Og hvor meget SEO giver det at have 5 grønne stjerne i stedet for kun at have 1 stjernet anmeldelser på trustpilot? Jeg har desværre mistet nogle kunder pga dårlige anmeldelser på Trustpilot!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep.dk:
Så jeg fik en kammerat til at gå ind og give mig 1 stjerne og en sviner. Jeg indberettede den med begrundelse at personen aldrig har været kunde hos mig. 2 timer senere fik jeg at vide af Trustpilot at de havde set bevis på ægtheden af anmeldelsen. Jeg kontaktede min kammerat som havde lavet den. Og han havde intet hørt fra Trustpilot!

Smart måde at kontrollere dem på. Det lyder som om at de vil have at du skal betale for at få ærlige anmeldelser. Det ser ud som om at der er plads på markedet til en ny "trustpilot". Beklager jeg ikke kan hjælpe men jeg vil personligt ikke betale til dem pga. de hændelser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm, jeg har selv anmeldt en virksomhed som helt sikkert ikke var kunde hos Trustpilot. Her blev den fjernet da der var gået mere end et år.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Feb 19
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er slet ikke vores oplevelse at trustpilot. Jeg kan godt se at du har en del negative anmeldelser :( vi har aktivt fået vores kunder (som vi ved er kunder) til at skrive anmeldelser på trustpilot.

Men jeg har aldrig hørt noget lignede din historie.
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. jeg ville ikke bruge dem når du har haft de oplevelser

Men du kan lave nogle tiltag så der kommer andet indhold frem på google når folk søger efter dig... det kræver noget søgemaskine optimering.

Alternativet var at du aktivt skulle ind og arbejde med positive anmeldelser...

Du kan også gå ind og svare på de negative anmeldelser... det koster lidt sved at få dem fjernet da bevisbyrden åbenbart hænger på dig.

Jeg bruger cusrev til at få stjerner frem på mine produkter... nu har du jo ikke en webshop, men der er da mange andre måder end trustpilot hvorpå du kan fremvise positive anmeldelser.

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Betaler i til Trustpilot? Jeg tænkte på om det var derfor i fik en bedre behandling.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det ligner, at du har altså måske fortjent disse anmeldelser, der strækker sig på over flere år?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis bare 10 % af de 1-stjernede anmeldelser er korrekte så synes jeg du burde finde dig noget andet at lave.

Hvis man laver dårligt arbejde indhenter det altid en.

Når man er håndværker så skal man huske at ens navn står på det arbejde man udfører.

Umiddelbart virker det som om dit navn står på mange dårligt udførte opgaver.



 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne se sådan ud. Men da der desværre er et stort firma som har fundet på at hedde næsten det samme som mig, så er der faktisk ret mange af de anmeldelser som jeg intet har med at gøre. Da folk ret tit har svært ved at kende forskel på os. Jeg hedder "Din Hvidevare Reparatør" Han fandt ud af at kalde sig "Din Hvidevare Service" og det har folk svært ved at skelne i mellem. Og da han er ca 25 gange så stor som mig og er ret berygtet i branchen, så har jeg fået e del uretmæssig kritik. Jeg overvejer at ændre firmanavn, da det er noget der går mig ret meget på. Jeg har drøftet det med en advokat og har fået at vide at det er meget svært og ikke mindst dyrt at vinde en retssag om "kopi" af firmanavn.

Og når man så klager til Trustpilot sp siger de bare at man kan kontakte anmelderen via deres hjemmeside og bede dem om at slette deres indlæg, hvilket har lykkedes nogle gange. Men i de fleste tilfælde svare anmelderne slet ikke. Og Trustpilot er ligeglade!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Lad Vær! Trustpilot er ikke andet end en stor pengemaskine og det giver INTET seo-mæssigt.

Trustpilot har flere gange været i medierne for snyd og bedrag.

https://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/ekspert-trustpilot-vildleder-brugerne

Brug hellere tiden på at sende en mail ud til dine kunder 2-3 uger efter, om de vil give an anmeldelse på Google eller Facebook. (Ps.: Kan se du ikke har en "Google My Business"), få sådan en oprettet, og få kunderne til at lave anmeldelserne der i stedet.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)