Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresalg af mærkevare

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg vil virkelig gerne starte en webshop, hvor vi sælger dyrt mærketøj, såsom Balenciag.a og Givench.y osv

Men mit spørgsmål er, må jeg gerne det. Jeg har nemlig tænkt mig at købe det fra deres egen hjemmeside
(Og hjemmesider, der også sælger det)
Må man bare gerne købe deres vare og sælger det videre på min egen webshop til en højere pris.
(Hvis ja. Hvor står det i EU loven)
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

JacobINC:
Hejsa

Jeg vil virkelig gerne starte en webshop, hvor vi sælger dyrt mærketøj, såsom Balenciag.a og Givench.y osv

Men mit spørgsmål er, må jeg gerne det. Jeg har nemlig tænkt mig at købe det fra deres egen hjemmeside
(Og hjemmesider, der også sælger det)
Må man bare gerne købe deres vare og sælger det videre på min egen webshop til en højere pris.
(Hvis ja. Hvor står det i EU loven)

ja hvis det er fra EU du køber det - nej hvis det er fra uden for EU (parallelimport som er forbudt - google det så ser du det forbud - loven siger ikke de ting man gerne må - men det man ikke må) - hvordan du vil tjene nok på at gøre det - ved at købe til deres ofte høje detail-priser er så en anden sag.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nemlig samme tanke. Jeg tænker som udgangspunkt at disse vare er dyre, hvorfor at man kommer til at binde sig i et for stort varelager, hvilket begrænser ens likviditet,  hvis de pågældende vare ikke bliver solgt indenfor rimelig tid. 

Hertil skal der lægges, hvorfor vil en forbruger give "mere" for den samme vare, som man købes på deres egen hjemmesiden. 

* Hvis det er limited vare, vil en facebook gruppe eller lign. platforme være en mere oplagt salgskanal til at sælge dyrt mærketøj.

Mvh Emil Iversen

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan dine kunder ikke selv købe varene direkte fra virksomhedernes webshop, hvis det bare er det du gør? Din målgruppe er måske bare folk, der helt ukritisk smider om sig med penge?

Du kan vel i princippet køre helt uden lager, og så bare bestille varene direkte til dine kunder på konkurrenternes hjemmesider? :|

Lidt provokerende skrevet, men måske det sætter en tanke i gang.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)