Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger teknisk samarbejdspartner til Danmarks første IT hybrid virksomhed.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer 

For nogle uger siden started jeg forretningen Woolih. Vi er danmarks første hybrid vrksomhed og en af de første på verdensplan indenfor vores branche. Ved at sidde på en af verdens kraftigste Speech-to-text teknologier og have 7 super fede freelance-transkriptionister. Så betyder det nemlig, vi kan lave, transkriptioner, undertekster og massere af andet content på 50 forskellige sprog, med en hastighed på 1/2 af den orginale varighed af video / lydfilen.  som resulter i vi kan opnå et ekstremt turnover og til en lavere pris. Vores vision er at fjerne forhindringer som kommer i vejen for virksomhedernes evner til at kommuniker og formidle deres budskab.

Den skarpe læser har nok allerede opfanget at 80% af hele virksomheden er teknisk. Derfor søger jeg en passioneret teknisk frontend udvikler, som kan tage ansvar for store dele af den tekniske process. 

Vi søger engagerede udvikler med stor interesse for moderne webudvikling. Du bliver del af en fed lille startup virksomhed, med kæmpe potentiale og intern viden. Dit arbejde kommer hovedsagligt til at bestå af vedligeholdelse af vores Speech-to-text Api, implementer nye tiltag til hjemmesiden, sparring, optimer software og nuværende hjemmeside, udarbejde tekniske løsninger, være med til at definer kommende opgaver og få stort ansvar. 

Spørgsmål eller bare intresseret i at vide mere, så er du altid velkommen til at sende mig en mail eller skrive i kommentar feltet:

davidskibsted@hotmail.com

Med Venlig H
ilsen
David Simonsen 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)