Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS OG UFORPLIGTENDE TILBUD INDEN FOR DESGIN AF LOGO

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle AMINOER!

 

Først og fremmest vil jeg give et stort ros til alle de aktive medlemmer i dette forum, der formår at give en hjælpende hånd hvor der end er brug for det.

     Faktisk står jeg netop i den situation, at jeg ligeledes kunne bruge en hjælpende hånd fra en som kunne tænke sig at være med til at kickstarte min iværksætterkarriere.

 

For, for ca. et år siden begyndte jeg at prøve kræfter af med design af både hjemmesider samt logoer. Dette gjorde/gør jeg hovedsageligt for venner og bekendte, da jeg oprigtigt synes at det er både interessant og sjovt; det med visuelt at kunne sætte sine kreative tanker ned på et stykke papir, samt at kunne forstå at skabe et resultat, som den anden part føler og udviser begejstring for.
     Jeg vil dog i dette tilfælde fokusere på designs af logoer. Af denne årsag, sørger jeg pt. 30 frivillige personer, som kunne være interesserede i, helt gratis og uforpligtende, at få designet et lækkert logo, af mig. Her vil jeg selvfølgelig gøre mit bedste for at imødekomme både behov samt overvejelser, I har gjort jer, i forbindelse med udformningen af dette logo.

 

Jeg ser denne mulighed for at udforme og bruge mine egenskaber og kompetencer i relation med personer, jeg intet personligt bånd har til, som en enestående og fantastisk mulighed for at videreudvikle mig både personligt som på mit udførte arbejde.

 

Men for at alt ovenstående kan lykkes, har jeg kortfattet sat nogle få krav, som gør processen effektiv og overskuelig for både mig og dig:

  1. Jeg ønsker feedback, under hele forløbet, fra din/jeres side af.

Dvs. lige fra kontaktfasen til løsningsfasen.

  1. At du/I refererer til mig, på jeres hjemmeside, som værende designer for dit/jeres logo.

Min motivation bag dette projekt er altså:   

  1. At udvide min kundeportefølje, når jeg senere hen skal præsentere mine tidligere projekter til fremtidige potentielle kunder.
  2. At jeg får mulighed for at styrke mine kompetencer inden for design af logoer.

 

Hvis du synes du passer ind i ovenstående, så send mig en privat besked med følgende oplysninger:

-       Navnet på din/jeres virksomhed.

-       Hvis I har, så også gerne dit/jeres slogan.

-       Industrien du/I befinder jer i.

-       Hvordan du/I bedst beskriver jer selv som person/personer.

        Eksempelvis: Sjov, Kreativ, Formel, Moderne, Hipster osv..

-       Vedhæftelse af eventuelle billeder af logoer eller ideer til logoet, som du/I ønsker noget sparring omkring.

-       Hvor du/I vil bruge jeres logo.

Eksempelvis:  Hjemmeside, visitkort, sociale medier osv..

 

Projektet kører efter ”først til mølle princippet”.

 

Glæder mig til at høre fra jer!

 

Ved eventuelle spørgsmål er du/I mere end velkomne til at kontakte mig ved at skrive en privat besked.

 

Ser frem til et godt samarbejde.

 

De venligste hilsner

Arlind

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)