Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en app designer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en der har styr på apps og som sammen med mig, skal designe en app fra bunden.
- Appen skal forbindes med en hjemmeside.
- Der skal være et betalingssystem for brugere af produktet.
- En lang række funktioner i appen.

Jeg har lavet en skitse til hvilke funktioner appen skal have.

Lad mig høre fra dig.

Kh. Jonas Hansen
Tilmeldt 29. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Fra  Casual Studio Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas!

Så, søger du en der kan designe eller udvikle appen? Kunne jeg ikke helt finde ud af ud fra dit opslag.

Men hvis du søger en der kan designe det visuelle og få styr på hele brugeroplevelsen, så er jeg helt klar på at høre mere om krav og funktioner. 

Min mail er i min signatur.

Nicolaj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Sep 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Skal også lige have styr på hvad du har brug for, er det udvikling eller design?

Jeg er ikke uddannet designer men jeg har nørdet en hel del i programmet Adobe XD, som giver dig en designmæssig funktionel app (altså du kan trykke rundt i appen, men det er endnu ikke en udviklet app). Med dette design kan en udvikler nemt gå i gang med dit projekt og du slipper for store designudgifter.

Da jeg ikke har uddannelse indenfor design og gør det fordi jeg synes det er sjovt, kan jeg gøre det ekstremt billig (få tusind kroner) alt efter hvor stor den er! Og du betaler selvfølgelig kun hvis du bliver 110% tilfreds med mit arbejde.

Smid pb hvis du er intresseret, så finder vi hinanden på Facebook og snakker videre der :) 

Mvh Henrik Bach

Fra København K
Tilmeldt 19. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i to. Tak for svar. Beklager den tvetydige information. Jeg søger, en der kan hjælpe mig med at udvikle en app fra bunden af. :-)

Tilmeldt 29. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Fra  Casual Studio Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare i orden! :)

Bare for god ordens skyld, så er det generelt godt at kunne fortælle lidt mere om sit udviklingsprojekt når man smider sådan en line her ud. 
Kravspecifikation, budget etc er ret vigtige faktorer for om udviklere vil kontakte dig. Der er simpelthen så mange i dag som vil have lavet apps, og som oftest ikke forstår hvad det kræver at udvikle en app, og de vil alle sammen have det til få penge, eller slet ingen(!). 

Men held og lykke!
Nicolaj 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Sep 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke hjælpe med at udvikle hele din app fra bunden, men er selv i gang med en app og jeg har valgt selv at designe min (som jeg skrev tidligere). På den måde kan jeg spare en del penge (mellem 50-100k var hvad jeg fik anslået for min app) som jeg ellers skulle betale udvikleren!

Så skriv endelig hvis jeg kan hjælpe dig :) Kan også vise hvad jeg har lavet selv, så du kan se kvaliteten af mit arbejde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)