Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg hobby-bogholderi

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg er fuldtidsansat men driver ved siden af mit arbejde en meget lille regnskabsvirksomhed. Det er ikke tiltænkt at virksomheden skal vokse sig stor, men være en sideløbende bibeskæftigelse. 

Jeg har indtil videre anvendt Ageras.dk til at få kontakt til nye kundeemner, men i og med at det er en mindre hobbyvirksomhed, så synes jeg afregningen til Ageras har været for høj. Jeg har også forsøgt mig frem med et par Facebook opslag (boosted), men det har ikke kastet noget af sig. 

Jeg tilbyder bogføring/regnskab & skat for 250,-, og med min uddannelse i baggagen, så ved jeg at jeg tilbyder en virkelig god service virkeligt billigt. 

Derfor mener jeg ikke det burde være så svært at finde en håndfuld kunder - men det er det altså desværre for mig. 

Hvilken vej mener I kan være den rigtige at gå? 

Jeg tænker umiddelbart:

- Forsøge Ageras igen, og betale den meget høje pris?

- Sende brochurer ud til udvalgte virksomheder?

Ellers er jeg tom for idéer. 


Er der nogen der har haft samme udfordringer, og kan hjælpe med et godt næste skridt på vejen?

På forhånd tak. 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisorassistenen:

Hej, 

jeg er fuldtidsansat men driver ved siden af mit arbejde en meget lille regnskabsvirksomhed. Det er ikke tiltænkt at virksomheden skal vokse sig stor, men være en sideløbende bibeskæftigelse. 

Jeg har indtil videre anvendt Ageras.dk til at få kontakt til nye kundeemner, men i og med at det er en mindre hobbyvirksomhed, så synes jeg afregningen til Ageras har været for høj. Jeg har også forsøgt mig frem med et par Facebook opslag (boosted), men det har ikke kastet noget af sig. 

Jeg tilbyder bogføring/regnskab & skat for 250,-, og med min uddannelse i baggagen, så ved jeg at jeg tilbyder en virkelig god service virkeligt billigt. 

Derfor mener jeg ikke det burde være så svært at finde en håndfuld kunder - men det er det altså desværre for mig. 

Hvilken vej mener I kan være den rigtige at gå? 

Jeg tænker umiddelbart:

- Forsøge Ageras igen, og betale den meget høje pris?

- Sende brochurer ud til udvalgte virksomheder?

Ellers er jeg tom for idéer. 


Er der nogen der har haft samme udfordringer, og kan hjælpe med et godt næste skridt på vejen?

På forhånd tak. 



En god mulighed ville være at melde sig ind i det lokale erhvervsnetværk og måske få noget optale eller skab nogen kontakter der. :) 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisorassistenen:

Hej, 

jeg er fuldtidsansat men driver ved siden af mit arbejde en meget lille regnskabsvirksomhed. Det er ikke tiltænkt at virksomheden skal vokse sig stor, men være en sideløbende bibeskæftigelse. 

Jeg har indtil videre anvendt Ageras.dk til at få kontakt til nye kundeemner, men i og med at det er en mindre hobbyvirksomhed, så synes jeg afregningen til Ageras har været for høj. Jeg har også forsøgt mig frem med et par Facebook opslag (boosted), men det har ikke kastet noget af sig. 

Jeg tilbyder bogføring/regnskab & skat for 250,-, og med min uddannelse i baggagen, så ved jeg at jeg tilbyder en virkelig god service virkeligt billigt. 

Derfor mener jeg ikke det burde være så svært at finde en håndfuld kunder - men det er det altså desværre for mig. 

Hvilken vej mener I kan være den rigtige at gå? 

Jeg tænker umiddelbart:

- Forsøge Ageras igen, og betale den meget høje pris?

- Sende brochurer ud til udvalgte virksomheder?

Ellers er jeg tom for idéer. 


Er der nogen der har haft samme udfordringer, og kan hjælpe med et godt næste skridt på vejen?

På forhånd tak. 



En god mulighed ville være at melde sig ind i det lokale erhvervsnetværk og måske få noget optale eller skab nogen kontakter der. :-) 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogen konto fællesskaber i nærhedne af dig hvor du maaske kunne faa lov at ligge flyrs ud.

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Er der ikke nogen konto fællesskaber i nærhedne af dig hvor du maaske kunne faa lov at ligge flyrs ud.

Det lyder som en god ide :) 

Tilmeldt 22. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk ide!
Også ellers flytte kontor-hotel hver 3 måned

Tilmeldt 22. Feb 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en amino besked!

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke alternativer til Ageras?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisorassistenen:
Jeg tilbyder bogføring/regnskab & skat for 250,-,

Bare at skrive 250 kr giver ingen mening - er det pr. time eller hvad ?

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

smid 1000 kr i google adwords, på en youtube video hvor du forklarer hvor skidegod du er til at lave regnskaber :)

lav en hjemmeside der kun fylder 1 side, hvor der står tydeligt hvad du tilbyder, pris, og embed din video der.

google adwords på både siden og youtube

+ det som de andre sagde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)