Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter med erfaring i tøjbranchen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer 

Min webshop, www.resoluteco.dk, er netop kommet op at køre. Eftersom tøjmarkedet er enormt, og det er svært at komme frem, vil jeg høre om der er nogen der har nogle gode tips her til opstartsfasen. Hvordan kom dit brand frem? Valgte du at fokusere på webshop, eller opsøgte du retail stores? Hvor mange penge brugte du på markedsføring

Jeg håber der er nogle der kan give lidt god sparring til en fellow iværksætter :) 

Mvh 
Elias 

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kun t-shirts?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 14. Feb 19
Indlæg ialt: 35
Fra  Strømpeshop Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er meget svært at få gang i et salg, når du har meget få produkter.
Der er rigtig mange, der forsøger sig med eget brand, så de fysiske tøjbutikker får mange henvendelser fra startups. De afviser de fleste, da det kan være svært at sælge ukendte brands.
Går du efter de fysiske butikker, bør du få lavet noget markedsføringsmateriale, som butikkerne kan bruge i deres udstilling. Mindre nye butikker kan bearbejdes ved at tilbyde dem varer i kommission mod de bruger dit markedsføringsmateriale (f.eks. papfigur) i butikken, og dine produkter får gode placeringer så de bliver set og dermed brandet.
Du kan finde nye butikker gennem udtræk fra cvr. Det kan kun gøres via api, så enten skal du købe adgang hos en leverandør, eller betale en webudvikler for at lave en lille webapp til dig. Du når de fysisk butikker bedst ved at ringe og lave en aftale, og så besøge dem og vise dine produkter frem og indgå en aftale. Vær forbedret på at du får nej fra mange.
Du bør også øge kendskabet til dit brand ved at købe advertorials hos influencers.
Hvis du ikke har budget til at benytte de mest kendte influencers, kan du starte med at finde nogle, hvor det koster mindre via yohype.com
Husk at få et aktivt link til din hjemmeside, når du køber advertorials, da indgående links har positiv indflydelse på dine placeringer på google.
Du skal forvente at der skal massiv annoncering til, hvis dit brand ikke skal drukne i mængden, som 99% gør i denne branche.

Strømpeshop - Strømper og sokker til mænd, kvinder og børn

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden findes ikke... altså din webshop

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pashmina 

Ja. I starten har vi kun 3 t-shirts, da vi ikke har meget kapital at gøre godt med. 
Men det synes jeg også kan gøre det en smule "eksklusivt". 

Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Strømpeshop. 
Mange tak for det fine og uddybende svar! Det er meget hjælpsomt og brugbart. 
Mvh 
Elias 

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias det kan faktisk godt lade sig gøre at launche et tøj brand og samtidig gøre det boot-strap. Hvis du sender mig en pb så skal jeg nok dele et par ideer jeg har til nogle metoder.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)