Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommunikation med Store Virksomheder til Forretningsforbindelser og Pitching af Ide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Som en ung håbende iværksætter mangler jeg det netværk og erfaring, som nogle ældre iværksættere har.

Den opstarts ide jeg har, kræver tredjepartsvirksomheder, der er villige til at betale pr. erhvervelse (PPA) og pay-per-click (PPC), hvilket også betyder, at jeg skal komme i kontakt med disse større virksomheder. Idéen bygger på at agere vært for en hjemmeside, som dirigerer salg videre til en tredjeparts hjemmeside. For at sikre, at sortimentet på webstedet ikke er overvældende, ville jeg kun inkludere produkter fra virksomheder, som havde indgået et samarbejde med min virksomhed.

Men som en nyopstartet virksomhed, uden trafik på hjemmesiden finder jeg, at jeg ikke ville kunne bevise, at det ville være rentabelt for de større virksomheder. Derudover er jeg ret ung og har ikke erhvervserfaringen til at det skulle være en begrundelse for, at de større virksomheder ville indgå et samarbejde med mig. Uden samarbejde med virksomheder, vil det ikke være muligt at tjene penge på den service som jeg yder kunden - dermed ville det ikke være lønnende for mig.

Har nogen af ​​jer råd til hvordan jeg kan nå ud til disse virksomheder, eller hvad jeg kan gøre for at bevise, at denne metode kunne være rentabel for dem?
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Du tager tyren ved hornene og nægter at tage et nej for et nej.

Mere specifikt har du en hønen og ægget-problematik - du mangler brugere og vendors, men kan ikke få det ene uden det andet.

Hvis du er hurtig, er du velkommen til at give mig et ring på 42 42 18 82, jeg har et par ting, du kan overveje.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville måske være en start med at ligge et link ud... her på siden, også kan vi måske bedre hjælpe dig, med mindre du søger en partner som allerede har trafik på sit site... 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)