Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større website ide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sidder med en større website ide, men kan ikke selv udvikle det og derfor tænker. Jeg at det måske ville være godt med et par partnere... Da jeg ikke selv kan finde ud af og stå for websites delen, jeg tænker at der vil være flere muligheder for at tjene penge på det, enden på den ene eller den anden måde...

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal betale mig fra det, for selv at tage alt gevinsten eller om Jeg skal finde nogle partnere som har samme interesse...

En anden ting er om jeg skal få ideen udviklet om det bliver betale arbejde eller samarbejde det er ikke det, der er afgørende... Men det at drive det eller bare få skabt ideen, så den står klar også sælge selve hjemmeside efter at det er lavet... Ideen tror jeg vil kunne blive et hit, hvis der er de rigtige personer der enden er med på ideen, eller de rigtige personer falder over sitet hvis det bliver solgt... Men der er jo altid langt fra ide til virkelighed, her tænker jeg om man bare skal begynde at udvikle sin ide... Også lade vær med at oprette et tilhørende selskab

Jeg ser tit at min ide vil kunne blive brugt rigtige mange steder... Men da jeg ikke selv er programmør som kan udvikle det, så vil det jo tage rigtig lang tid...

Men hvordan kommer man videre med sin ide, fra at det er på tekst til at kunne finde nogle, som gerne vil bruge tid på det... 

Fordi jeg tror ikke at man desværre finder dem på Amino, Jeg tror at Amino desværre er et sted som er blevet brugt til at finde partnere... 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har du skrevet ret mange tråde om næsten det samme. Har du set Løvens Hule på DR så ved du også and partnere og invistoere ikke springer på en Ide om at du tror at det vil blive stort, de vil de tal og noget konkret.

Få din ide ned på papir, undersøg om der er et markede , hvordan, osv osv .. ikke bare jeg tror at ,  undersøg det grundigt og for nu glem og partnere og invistoere, er min mening i hvertfald

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du kan starte med at opdatere dit profil navn og info så folk her ved hvem du er istedet for en anonym profil

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg har set løvens hule. Men det er svært at komme med nogle tal, men det er finde ud af om markedet er der... Det er der, men jeg tænker bare på en anden måde end de fleste måske gør... Og tænker at det er en god ide...

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja mange tak for rådet... :) Det har slet ikke fladet mig ind overhovedet... Det siger jo lidt sig selv Hehe :) Har slet ikke skænket mig en tanke overhovedet...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)