Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspriser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 04:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg er blever forhandler i Danmark, af en lang række produkter fra to brands, men samme producent.
Jeg er pt den eneste i Danmark, som forhandler disse, og har fået et par forespørgsler fra private kunder og fra virksomheder.

Den private kunde, vil også gerne forhandle produkterne
Og virksomhederne vil gerne bruge produkterne i deres virksomhed.

Jeg kontakter så producenten, som giver mig lov, til både at sælge til andre som også vil sælge, samt sælge til virksomheder der ønsker at anvende og bruge produkterne.

Hvordan prissætter jeg bedst produkterne?
Jeg har jo selvfølgelig min indkøbspris samt en vægtbaseret fragtaftale, og vil jo også gerne have lidt i lommen.


Jeg sælger hestefoder og tilskud, og også til hund og kat.
Virksomheden der vil købe produkterne er en rideskole.


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært at sige entydigt hvordan du skal prissætte produkterne, da der er mange faktore der spilder ind. Et godt sted at state er at se på konkurrenternes prisniveau. 

hvad land er producenten fra? 

Er din indkøbspris mængde afhængig?

Din fragtpiser skulle gerne blive billigere pr. Enhed /kg jo mere du får sendt af gangen. 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

se på konkurrenternes priser, og kom foran dem ved at give en højere mængderabat

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:
se på konkurrenternes priser, og kom foran dem ved at give en højere mængderabat

Nu kan man jo sagtens devaluere sit brand ved at give store rabatter eller lave priser.  I Hesteverdenen handler det meget om kvalitet og brandværdi.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)