Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en 14 årig tage springet og blive god til Affiliate Marketing

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen, jeg har det seneste år været meget interesseret i Affiliate Marketing. Og har længe, meget gerne ville starte et Affiliate website selv,
men jeg er meget bange for at jeg bare vil miste penge på det.

Er der nogen der har nogle gode råd til mig, og på forhånd tak :-)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

om du kan opleve, at de som udbyder affiliate nægter at indgå skriftlig aftale med en under 18 er nok en risiko. Jeg kan godt nok ikke se, at de giver dig en risiko men de kan jo mene, at du kan bryde aftalen som du måtte have lyst, fordi de ikke kan retsforfølge dig for en aftale når du var under 18

Dine forældre kan givet lave aftalen - og jeg kan ikke se hvordan du som sådan kan tabe penge, ud over du skal bruge en eller anden form for domæne (kan også bruge en af de mange gratis blog steder) Dine forældre kan så tage skatten og bare give dig lommepenge for nettobeløbet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det gode svar John Hannover.
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alan1225:
jeg har det seneste år været meget interesseret i Affiliate Marketing. Og har længe, meget gerne ville starte et Affiliate website selv,
men jeg er meget bange for at jeg bare vil miste penge på det.


Hej Alan

Selvfølgelig kan du få det til at virke, hvis du sørger for at læse, spørge og at være forsigtig med pengene, så du ikke risikerer at miste noget, du ikke har råd til. 

Affiliate marketing har den fordel, at du kan komme i gang med at bygge din forretning bare ved at investere i et domæne, et billigt webhotel - og så ellers kun investere din egen tid i projektet. 

I din unge alder skal du muligvis gøre det sammen med din far eller mor på en eller anden måde. Men det bør ikke være noget problem. Det her er ikke som at starte en webshop, skulle leje lager og bestille en container med varer fra Kina, som du ikke ved, om nogen vil købe. 

Undervejs kan du lære værdifulde ting så som købmandsskab, forhandlingsteknik, kodning, design, analytics, SEO, PPC, skrivefærdigheder og meget mere. 


Alt det bedste! 
Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens tage springet som en 14 årig, det om at blive god til noget, kræver erfaring som igen kræver tid. Jeg vil derfor ikke sige at du som 14 vil slå alle dine konkurrenter, men med tiden vil det nok kunne lykkes. Det kræver bare noget af din tid.

Hvis du ikke vil betaler for de fleste ting, så skal du nemlig lære at bygge en side op, researche på hvilke produkter eller services du gerne vil stå inde for. SEO samt meget andet.

Da du kun er 14 år så burde det sagtens kunne lade sig gøre med tiden :)

Jeg ønsker dig alt held fremover.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, er du villig til at bruge tiden på det kan du godt få succes med affiliate marketing - og det for et meget lille budget. Det eneste der reelt kræves er betaling for webhotel og så et domænenavn. Dette kan gøres for en 20'er om måneden. Jeg vil ikke anbefale en gratis løsning, hvis du er seriøs med projektet er eget domæne og webhotel vejen frem.

Du kan godt markedsføre din hjemmeside gratis, det har jeg gjort med masser af mine, det der kræves er viden om søgemaskineoptimering. Alt denne information kan du finde gratis online.

Som de andre skriver skal du have dine forældre ind over før du kan få en konto hos et affiliate netværk. Her er dog ingen risiko for at miste penge, da det ikke koster noget at have en konto :-)

Sørg i øvrigt for at lave en hjemmeside om noget du er passioneret omkring, ellers vil du med alt sandsynlighed gå død i projektet. Det kræver interesse at blive ved med at arbejde på at skabe resultater - i de første mange måneder vil du typisk ikke se de store resultater.

Bliver du ved med at skabe godt indhold og optimere på din hjemmeside, vil resultaterne dog komme.

Det er med ikke at give op! Held og lykke med projektet. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er bare at kaste sig ud i det og prøve det af. 

Her er nogle affiliate programmer du kunne tilmelde dig til som jeg finder gode, men vent med det til du har et velbygget site med godt indhold så der større chance for de godkender dig :)

Du kan også vælge at købe et nuværende site og gøre det bedre hos f.eks Sitetrader.dk

Evt få din storebror eller storesøster til at tilmelde sig. Tror man skal være mindst 18 år men ikke sikker.

Adservice

Adtraction

AWIN

Daisycon

Partnerads

Tradedoubler

Tradetracker

Her kan du blive lidt klogere koster dog lidt - https://www.nemprogrammering.dk/wp/tjen-penge-online/

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak Anders jeg vil helt klart give det et skud

Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det gode svar oscar

Tilmeldt 4. Mar 19
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for supportenSmile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)