Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

“Start derhjemme med at blive en bedre mand og en bedre far” | Snak med Johan Bülow

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg trådte ud af bussen og lige ned i en stor bunke sne. Omgivet af store hvide bygninger med høje skorstene, store lastbiler og kedelige facader. Jeg åbnede min mobil og indtastede adressen. Det var koldt og sneen piskede mod mit ansigt. Jeg frygtede for, hvordan jeg ville se ud når jeg kom frem og forsøgte at bruge min telefon som spejl. Jeg skulle lige ud og atter lige ud. Kedelige grå veje og bygninger slørrede sammen i sludet. ”Drej til højre” sagde den venlige dame i mit øre og foran mig lå en stor og flot bygning. Den skilte sig ud med dens sorte farve, tonede ruder og store indgangsparti. Jeg forsøgte en sidste gang at bruge kameraet på min mobil som spejl, børstede det værste sne af bukserne og smed eskimobeklædningen. Døren var låst og de tonede ruder gjorde mig uvidende om rummet bag de store vinduer. Jeg ringede på og en lysring aktiverede omkring det lille fiskeøje over dørklokken. En venlig stemme kaldte og jeg svarede: ”Hej det er Martin – jeg har et møde med Johan, jeg er bare kommet lidt for tidligt”. Klokken var 11.00 og mit møde var klokken 11.30. Den flinke dame svarede: ”Det er helt i orden, jeg kommer ud og lukker dig ind”. Hun åbnede døren for mig og et univers af perfektionisme, design og Bülow chokolade åbnede sig for øjnene af mig. Læs hele indlægget på min blog: https://martinbjorn.com/johanbulow/ Forsmag på emner i det fulde indlæg: ”Det går for mig ud på at jeg skal blive bedre til det jeg laver, hverdag. Starte det derhjemme med at blive en bedre mand og en bedre far.” ”Når man laver en virksomhed, er det jo et barn for en. Man kommer op og skændes med det engang imellem og man giver det ros. Det skal føles sådan og det skal også gøre lidt ondt. Der er aldrig noget der bliver rigtig godt hvis det ikke har gjort lidt ondt.” ”Du kan se at du er en succes når folk kommer tilbage i butikken, længere er den jo ikke." *Dette indlæg er lagt op i samarbejde med Martin Christensen, administrator af Iværksætter Netværk.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)