Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og backlinks... HJÆLP!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Så jeg er ret ny herinde, men kunne virkelig godt bruge input fra nogle garvede personer. Jeg sidder lige nu i praktik for en virksomhed, hvor jeg hovedsageligt sidder med SEO optimering, som der ikke er blevet arbejdet med før og SoMe man har gjort lidt brug af.

Jeg har været god til at lave content og fået skrevet nogle gode kategori tekster som faktisk har ranket utrolig godt i forhold til konkurrencen på markedet. Så det føler jeg ikke at jeg har noget problem med.

Der hvor jeg falder lidt i et hul er når det handler om backlinks, jeg synes simpelhen at det er utrolig svært at nå ud og skaffe dem der er nødvendige for at bibeholde den position jeg har indtaget. Jeg ved godt at vejen frem til gode links er godt content og få folk ril r referer til ens undersøgelser eller andre spændende ting. Det er jeg også ved at bygge op, men er der nogle andre måder i har erfaring på at få interessant og gode links der har styrket jeres hjemmeside?

Det skal siges at der er tale om et affiliatesite som jeg mener bare gør det sværere.

Lad debatten begynde om man så kan sige :)
Fra Bredebro
Tilmeldt 5. Feb 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Web-Line Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

undersøg din konkurrenters backlinks på "ahrefs"

Besøg hvert link din konkurrenter har og se om du på en måde kan gøre det samme

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har jeg gjort vil jeg selv mene, har ikke tjekket alle for der er jo utrolig mange Men synes jeg har brugt meget tid på det uden rigtig at komme videre. De fleste gode bankslinks de har, er også til deres undersøgelser og analyser de har udarbejdet. Men tænkte på om der ville være en nemmere måde at supplere disse, frem for en dybtegående analyse.

Men ja helt klart en god ide at kigge på konkurrenterne og derfra gøre det bedre!
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 18
Indlæg ialt: 24
Fra  IMPACT Extend Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Broken linkbuilding kunne være en mulighed. Kør dine konkurrenters site igennem for at se, om de har 404 sider, som får links. Opret derefter det samme indhold - kan være at du allerede har lavet det - og ræk ud til dem, som lige nu linker til den døde side. Fortæl dem at indholdet nu ligger på den nye side, og bed dem om at ændre link URL.

Tilmeldt 8. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg er selv i praktik lige pt, og sidder lige nu selv og arbejder med linkbuilding. Kender du Neil Patel? Han er en guru på området, og har også skrevet et rigtigt godt indlæg omkring backlinks. Det kan være du kan bruge nogle af hans tips, held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder faktisk som en super god ide! Det vil jeg prøve mig frem med, tak!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja har godt kigget lidt på det, især de indlæg med SEO igennem SoMe. Må lige tjekke alt ud, for de virker super inspirerende. Held og lykke med det til dig også!
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave nok så meget godt content... det er sgu ikke mængden der skaffer dig links.

Få styr på hvem i branchen der vil være interessant for dig at få links fra og lav noget indhold målrettet mod dem - lav noget outreach hvor du kontakter dem med dit indhold. :)

Se Brian Dean og hans videoer på Youtube... jeg har taget hans kursus til 6000 kr med forskellige teknikker - men det er grundessensen at du skal lave en Power Page - finde dine Linkreators (dem der har mulighed for at linke til dig) - og lave outreach...

Et eksempel er mit NaturBingo på Naturhandel.dk - jeg kontakter simpelthen spejderforeninger der har en liste med aktiviteter og spørger om ikke min aktivitet kunne være relevant for dem...

Vigtigt lige at skrive præcist hvor (link) på deres side du vil have dit indhold promoveret...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har helt ret, planen er også at lave outreach med de gode og spændende blog indlæg der her relevans til diverse sider. Men lige nu har jeg mest fokuseret på et lave nogle gode produkttekster med søgeord osv.

Men tak for input! Vil helt klart lægge fokus på at få mit content distribueret.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)