Jeg har et nystartet enkeltmands vinduespudser firma. Hvor alle mine private kunder gerne vil betale via mobilepay. De sender pengene til mit erhvervs mobilepay nummer, og modtager en digital kvittering med det samme. Smart og nemt.
Men.
Hvordan får jeg nemmest sat de beløber ind i mit dineroregnskab?
Hvis jeg opretter en betalt faktura, vil det så ikke se ud som om jeg har modtaget beløbet to gange? Da jeg både har en faktura i Dinero, og en kvittering i Mobilepay?
Jeg ved godt at jeg til at starte med kan sende en faktura i dinero. Men flere af mine ældre kunder bruger ikke email. Og når folk betaler med det samme via mobilepay slipper jeg for besværet med at følge op på om der bliver betalt.
Okay, så skal jeg forstå det som om at det ikke betyder så meget om der både er en kvittering og en faktura. Så længe det regnskab/overskud jeg oplyser til skat matcher hvad der går ind og ud på min bank konto?
Okay, så skal jeg forstå det som om at det ikke betyder så meget om der både er en kvittering og en faktura. Så længe det regnskab/overskud jeg oplyser til skat matcher hvad der går ind og ud på min bank konto?
ja det kan du sige - du har en faktura og en indbetaling i banken som svarer til faktura - og er der et gebyr, bogføres det som gebyr
vh John h
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER