Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå dobbelt kvittering, hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har et nystartet enkeltmands vinduespudser firma. Hvor alle mine private kunder gerne vil betale via mobilepay. De sender pengene til mit erhvervs mobilepay nummer, og modtager en digital kvittering med det samme. Smart og nemt.

Men.

Hvordan får jeg nemmest sat de beløber ind i mit dinero regnskab?
Hvis jeg opretter en betalt faktura, vil det så ikke se ud som om jeg har modtaget beløbet to gange? Da jeg både har en faktura i Dinero, og en kvittering i Mobilepay?

Jeg ved godt at jeg til at starte med kan sende en faktura i dinero. Men flere af mine ældre kunder bruger ikke email. Og når folk betaler med det samme via mobilepay slipper jeg for besværet med at følge op på om der bliver betalt.

Mvh. Patrick

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene du bare markerer dinero fakturaen som betalt (mod bank hvor pengene jo går ind og svarer til faktura går jeg ud fra)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jan 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så skal jeg forstå det som om at det ikke betyder så meget om der både er en kvittering og en faktura. Så længe det regnskab/overskud jeg oplyser til skat matcher hvad der går ind og ud på min bank konto?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sieck:

Okay, så skal jeg forstå det som om at det ikke betyder så meget om der både er en kvittering og en faktura. Så længe det regnskab/overskud jeg oplyser til skat matcher hvad der går ind og ud på min bank konto?

ja det kan du sige - du har en faktura og en indbetaling i banken som svarer til faktura - og er der et gebyr, bogføres det som gebyr

vh John h

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)