Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt manager ala drømmeholdet.... BARE BEDRE :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Odds-klubben:
Ville det være TOTALT urealistisk ??? 

Slet ikke Smile

Der kan aldrig komme for mange managerspil, du skal blot bare sørge for at skille dig ud fra mængden, for ellers kommer du til at slås om kunderne med bl.a. Drømmeholdet.

Men du skal også lige tænke på hvordan du markedsfører det, drømmeholdet bruger jo BT som deres vigtigste partner, lige så skal du finde et medie som vil hjælpe og måske vise det frem, så du får flere brugere.

Dog vil jeg lige understrege at du ikke skal gøre som Swusch.com som ejer drømmeholdet, da de pt. står i en dårlig sag som Danske Spil har lagt an!
Du kan læse det på denne side

Mvh W.

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville aldrig kunne lade sig gøre som du beskriver det. Der ville ikke gå en måned før du har haft den første skandale med en der har hacket systemet.. Værdiskabelsen ville, som en anden også har nævnt, være helt vildt svær at få til at blive bare en lille smule realistisk. Jeg ved godt negativitet ikke er velset herinde, men håber ærlighed er det. ;-)

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Swusch.com  ??

De laver modelfly?

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Elnegaard:

Swusch.com  ??

De laver modelfly?

Min fejl! Mente swush.com Smile

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du har hørt om eller prøvet "spillet" secondlife.com

Det ville være et bund koncept som dette, bare som et foldbold manager spil.

Jeg syntes at din idé er genial, og glæder mig meget til at høre mere fra dit projekt

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil endelig bare give de andre ret og støtte dig idenne, hvad jeg synes er en fantastisk ide, og som jeg også selv godt kunne være interesseret i at bruge. Da jeg også synes at det er for dårligt at drømmeholdet.dk kan sidde så solidt på markedet og uddele så lidt af intjeningen..

 

Mvh Kristoffer

Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle!

Ideen lyder rigtig super... jeg går selv og overvejer et online spil den anden vej rundt!... Man opretter 1 spiller og skal så arbejde sig op fra håbefuld ungdomsspiller til stjernespiller, herunder træning, bolig, bil, etc. etc. kontraktforhandlinger osv...

På sigt kunne disse to spil mødes -.så managers handler med rigtige mennesker!.. ville være supernice!!!

Jeg har desværre ikke evnerne til programmering, men hvis der er nogle der kan og er interesserede så smid mig en mail! :o)

Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det værste ved, at man ikke selv kan, er at prisen er enorm fora t få udarbejdet dette.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

spillet findes allrede heder vist hattrick, men et nyt spil med god promotion ku være godt. Hattrick var bare lavet af en gut i hans kælder og snere hen begyndte flere og flere at spille og han havde mange servere i kælderen. Han lever fint på det og behøver nok ikke meget promotion, måske derfor man ik har hørt om hattrick som ellers ligger tæt op af din idé

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

må tilslutte mig resten og sige super idé. Jeg ser selv bruger af hattrick.org og det er en lign. koncept, men der er dog ikke penge involveret. Jeg kunne godt tænke mig at høre om idéen skal koblet til virkeligheden eller kun virtuel (ala hattrick)

Held og lykke med projektet

C

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)