Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg går med tanken om at starte en virksomhed, som jeg har tænkt på længe. Min ide er set på markedet før, da jeg nemlig vil starte min egen salon. Dog skiller den sig ud, fordi jeg ikke selv skal udføre de ydelser jeg tilbyder. Det skal være en welness salon, og de services man kan få lavet er : laserhårfjerning, negle, vipper og bryn samt ansigtsbehandlinger. Til det skal jeg bruge nogle kvinder, som er er uddannede, da jeg ikke selv er og heller ikke har intention om at blive det, men vil gerne starte virksomheden op, fordi jeg selv har behovet for at få lavet disse ting og ved at det er noget kvinder aldrig holder op med, dermed et marked der aldrig udgår.
Min ide er at lave dette så billigt som muligt, fordi jeg ikke synes at skøndhed og selvtillid skal koste alverden, når den er så vigtig for kvinder.

Derudover er min ide at det skal være selvstændige, som arbejder for mig. En selvstændig vippeteknikker, som fx mangler et sted at have sin business, der har jeg lokalerne, samt vil stå for hendes markedsføring. Og ligeså vil jeg gøre med de andre 3 ydelser.

Denne ide gør at jeg kan komme hurtigt igang, da jeg ikke skal betale løn, men de skal betale mig for lokaler, samt at markedsføre deres ydelser, samt produkter(hvis de har det, fx hudterapueten).
Ideen er altså at have disse 4 ydelser samme sted, så kunden kan få det hele samlet og til en billg pris. For at lokke kunden til at benytte sig af de andre "butikker" kunne man ofre 10%?

Mit spørgsmål er så nu:

Hvor meget kan jeg være bekendt at tage af den samlede omsætning og hvordan får jeg de selvstændige til at arbejde for mig? Er der noget jeg har misset?
Ville det være smartere og starte ud med en af ydelserne også have den person som ansat, istedet for at personen arbejder selvstændigt under mig?

På forhånd tak!

Hilsen Katrine
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)