Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hovedentreprenør søges til underleverandør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Fra  Adima Byg Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er en seriøs mangfoldig virksomhed med en blandet medarbejdergruppe af EU der søger underentrepriser indenfor byggeri.
Vi søger en seriøs og langvarigt samarbejde så vi kan fortsætte den kurs vi har hvor vore europæiske kollegaer kan bosætte sig og skabe en fremtid her.
Vore ansatte har min. 5års erfaring indenfor en bredvifte af byggefaglige kompetencer og lever en solid kvalitet med en meget høj rettidighed.
Vort mål er at vokse fra fra de 4-6 mand vi er nu til en 10-30 mand og dermed skabe en bedre og stabil base.
Vi arbejder efter Danske regler og vor folk har opholds-&arbejdstilladelse, skat mv. på plads. Og alligevel er vi konkurrence dygtige.

Vores base er i Nordsjælland og herfra varetager vi gerne renoveringsopgaver og nybyggeriet. Vort behov er en stabil partner der kan levere opgaverne og sikre det byggetekniske omkring konstruktioner, tilladelser og myndigheder. Det er ikke vort speciale. Vi er dygtige og stabile håndværker der kan tage hånd om opgaven på selvtænkende måde.

For dig der nu tænker... hvordan kommunikere vi med sådan nogen!! Jo, jeg er her og jeg er dansktalende og dansk født og til at træffe på telefon eller for tilkalde til pladsmøder. Der ud over har vi hele tiden for at have team hvor der er mindst én der taler engelsk eller tysk.

Og, ja vi arbejder og har arbejdet i Danmark flere år, men på forskellige pladser. Men nu vil vi sammen skabe en ordentlig virksomhed med en fast samarbejdspartner. Ikke mere små fedteri... struktur, arbejde og så fremad...

Ja, vi har styr på sikkerhed, APV, instruktioner og pladssikkerhedsledelse.

Så hvad venter du på.. ring eller skriv, vi kommer gerne og præsentere os.
Mvh Thomas
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Besked sendt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)