Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Hvis nogen har tid og lyst, modtager jeg meget gerne feedback/positiv kritik på min hjemmeside: www.lago-garda.dk

Hilsen Ulla

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Konstruktiv kritik i god mening:

Den ligner en gør-det-selv hjemmeside fra 1990, hvilket vil skræmme de fleste væk.

Yderligere er den ikke mobilvenlig, som er lig med tab af besøgende og dårlig eksponering på Google m.m.

Overvej en løsning i Wordpress med et pænt og modern theme. Det behøver ikke at koste ret meget.

Se. feks.: https://themeforest.net/category/wordpress/real-estate + betal en freelancer nogle få tusinde for at hjælpe jer igang.

Tilmeldt 8. Mar 19
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som nævnt oven over, så lever siden ikke rigtig op til nutidens "krav".

Det er en meget simpel hjemmeside, hvilket på en måde er lækkert. Men den ser ikke ret professionel ud, hvilket kan betyde mangel på "trust".

Mit første indtryk var at det er amatører der står bag siden, og bestemt ikke nogen jeg vil handle med. En god flot hjemmeside, med masser af information kan få det til at se mere troværdigt ud.

Udover det, så burde I anskaffe jer SSL. Ikke at I som sådan har brug for det, men det ser ikke godt ud at Chrome siger at folk kan stjæle ens oplysninger.

Alt i alt - Kedeligt design, mangel på information og funktioner. Beklager den hårde kritik.

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar og ingen grund til at undskylde - jeg bad jo selv om det. Hilsen Ulla

Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for konstruktiv kritik...

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fuldstændig enig med det første svar du har fået på din tråd her :) Det kan gøres bedre, vi lever trods alt i år 2019.
Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du virkelig vil noget og ikke bare spilde tiden skal der steppes op og en helt anden retning. 

Driver webshoppen bambustøj.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)