Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside - Helst gerne professionelt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Bredebro
Tilmeldt 6. Feb 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Web-Line Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg søger jeres feedback og ærlige mening.

Jeg vil specielt gerne høre om hvordan jeres navigering og kunderejse er på min hjemmeside.

Hvor i tænker at forlade siden og hvad i jeres mening mangler.

Jeg søger gerne at feedbacken er brugbar og ikke bare er "din side er kedelig bla bla bla" 

Jeg udvikler selv hjemmesider så søger ikke nogen "Det kan vi hjælpe med for X antal kroner" 

www.web-line.dk

Jeg er her for at lære mere om hvad et andet sæt øjne ser i forhold til mine :) 

Jeg kvittere gerne med ligeledes feedback på dit site.

Mange tak på forhånd.

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke,

"din side er kedelig.. bla bla bla", spøg til side.

Hvor skal vi starte?
Din hjemmeside er flot, men langsom.

Jeg startede med at besøge din hjemmeside, kigge ned og finde en video som jeg straks begynde at læse underteksterne på. Herefter bliver jeg smidt tilbage til toppen, med en besked om at jeg lige skal acceptere "cookies" før jeg kan forsætte. Det virker ret frustrerende.

Jeg prøver herefter at browse lidt rundt på hjemmesiden og tænker, "Okay, hvad er jeres produkter, hvad sælger I?" og måtte bladre lidt rundt før jeg fandt det jeg ledte efter, ift. priserne og produkterne.

Min personlige holdning er at der sker lidt for meget på jeres "produkt" side, det bør være meget nemmere at danne sig et overblik, for slet ikke at tale om at når jeg så for trykket på "ny hjemmeside" under jeres pris menu, så bliver jeg ramt af en "like vores facebook" popup, som kun høre til på et stort brændende bål. SKAL JEG VIRKELIG FJERNE JERES POPUP VED AT KLIKKE PÅ (NEJ TAK, JEG KAN IKKE LIDE JER?)??? Ja, det fortjente "all caps".

Sikkerheden skal toppes.
Hvis dit produkt er Wordpress er det ikke i orden at jeg kan browse mig frem til dine to admin konti:
pbjarke1*********** og alexanderwe*********, det bør heller ikke være acceptabelt for jeres kunder. Find en løsning.

"KISS"
Keep it simple, Stupid. I har en flot hjemmeside, men der sker mange ting, rigtig, mange ting. Jeg mistede hurtigt interessen, hvis ikke det var fordi jeg skulle kigge den igennem, så var jeg gået videre. Det kan gøres langt mere simpelt og stadigvæk få det samme budskab igennem.

Det er ene og alene min personlige holdning, jeg håber du kan bruge det til noget - derudover er det flotte farver og et godt udgangspunkt.

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, dog synyes jeg den er langsom.

Driver webshoppen bambustøj.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)