Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af restaurant m. holding konstruktion & undgå SKAT

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har jeg beskrevet tidligere...
Årsregnskab slutter pr. 31/12. Læs hele tråden :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

denslemmebob:
Det har jeg beskrevet tidligere...
Årsregnskab slutter pr. 31/12. Læs hele tråden :)

denslemmebob:
Det har jeg beskrevet tidligere...
Årsregnskab slutter pr. 31/12. Læs hele tråden :)

det har jeg som en af de få gjort . og du læser ikke svarene - og det med året har ingen betydning hvis der skal afsættes pligtmæssigt - men du vil ikke kunne forstå det her - så gå til en revisor - du taler mio beløb - hvad gør 10.000 kr til en revisor så. Du er på så galt spor . og får også så gale råd, at det er til at tude over

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Mar 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
10.000 kr. er rigtig mange penge for os i restaurant branchen. Men tak for dit råd.
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 373
Fra  Lillebælt Revision Statsaut. Revisionsanpartsselskab Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

denslemmebob:
10.000 kr. er rigtig mange penge for os i restaurant branchen. Men tak for dit råd.

Når du snakker om salg for 1 mio., og potentiel skattebetaling på over 200.000 kr., så kan det blive meget dyrt at spare her. 
Og jeg er enig med John, nogle af indlæggene i denne tråd er decideret forkerte, og de pågældende har ikke en ansvarsforsikring, som dækker for de forkerte råd.
Tilmeldt 5. Dec 18
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i spurgt den der laves jeres regnskab, hvad jeres skattemæssige saldoværdier er for jeres aktiver, måske avancen ikke er så stor som forventet og sker salget indeværende år, kommer årsopgørelsen først slut næste år, herved kan i indirekte finansierer købet af det nye udstyr mv. også efterfølgende tilpasse likviditeten, så pengene også er tilstede når årsopgørelsen kommer. Det kan være et større regnestykke, men i jeres situation og med de ønsker, kræver det formentlig noget ekstern assistance, prøv og start hos jeres revisor.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)