Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at udvikle denne web-platform? Og kender du nogle web-udviklere, som du kan anbefale?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 22. Mar 19
Indlæg ialt: 2
Fra  Secondly Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger noget rådgivning om udvikling af en platform, som skal laves til min startup-virksomhed. Følgende overordnede funktioner skal indgå på websitet:

• Kort oversigt (med knappenåle og info til hver knappenål)
• Mulighed for oprettelse af brugerprofil med dertilhørende profilsite
• Mulighed for oprettelse af butiksprofil med dertilhørende profilsite + oprettelse af billeder
Brugere skal kunne gemme, like og kommentere på billeder af items, som de finder interessante på butiksprofiler
• Reservationsfunktion (betaling af et mindre gebyr for reservation)
• Kalenderfunktion
• Rating-system (Anmeldelser af butikker - stjerner)

Der er ikke tale om en webshop i sin forstand, idet der ikke sker salg på websitet til at starte med. Derimod skal brugerne have mulighed for at reservere til afhentning eller gemme items, som de finder interessante.

Er der nogen, der har et realistisk bud på, hvad opgaven vil koste, samt hvor lang tid jeg kan forvente at det vil tage at udvikle?

Der er tale om en MVP, dvs. første udgave af platformen, der skal testes overfor en specifik målgruppe. Til at starte med skal den derfor være så billig som muligt. Videre udvikling sker på baggrund af den feedback, som platformen får fra brugerne.

Jeg ved godt, at det kan være svært at forudsige, men hvis nogen er interesserede i at komme med et tilbud, vil jeg selvfølgelig beskrive opgaven nærmere før et eventuelt samarbejde. Jeg har udarbejdet en mockup af websitet, hvor alle funktioner mv fremgår i nærmere detaljer. Pt. er jeg i gang med at hente tilbud på hjemmesiden som beskrevet ovenfor, og er derfor meget åben for kontakt om et tilbud herinde.

Tak for hjælpen!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)